תיאור הבעיה:
ביולי 2004 רכשתי מקרר אמנה דגם 861 -fr כיום מייצר הקרח לא עובד והמאורר מרעיש במצב בלתי נסבל עד אשר אני נאלץ להפעיל כל חצי שעה מצב "השקט"פניתי בכתב למהלת רונית וציינתי את הבעיות היא אמרה תשלח טכנאי שיבדוק אבל כיוון שאין לי ביטוח זה יעלה 195 שח עבור ביקור ועוד תשלום עבור חלקים ,טענתי כי בזמן המכירה אמרו לי שיש ליביטוח מהחברה ל5 שנים ,היא אמרה נכון אבל רק על מערכת הקירור ,אם כן למה שייך המאוור למערכת חמום? מה זה הסתתרות שלהם ,הם פשוט עובדים על הצרכנים,מה קורה לחברת קריסטל מוכרים לנו מקררים יוקרתיים חד פעמיים שצריך להחליף כל שנה ,למכוניות שנוסעות כל יום על הכביש ישביטוח מנימלי של 3שנים על כל המערכות ולהם יש בלאי גבוה ,אולי כדאי שהציבור ידע ויפסיק לקנות כל מוצר שלהם ,אני בנתיים כנראה ימשיך להיות תקוע עם המקרר המרעיש ועם אטמי אוזניים
|