תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קריסטל שם בית העסק:
מייצר קרח לא עובד ומאורר רועש בלתי נסבל נושא התלונה:
אפרגן דוד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2004 רכשתי מקרר אמנה דגם 861 -fr כיום מייצר הקרח לא עובד והמאורר מרעיש במצב בלתי נסבל עד אשר אני נאלץ להפעיל כל חצי שעה מצב "השקט"פניתי בכתב למהלת רונית וציינתי את הבעיות היא אמרה תשלח טכנאי שיבדוק אבל כיוון שאין לי ביטוח זה יעלה 195 שח עבור ביקור ועוד תשלום עבור חלקים ,טענתי כי בזמן המכירה אמרו לי שיש ליביטוח מהחברה ל5 שנים ,היא אמרה נכון אבל רק על מערכת הקירור ,אם כן למה שייך המאוור למערכת חמום? מה זה הסתתרות שלהם ,הם פשוט עובדים על הצרכנים,מה קורה לחברת קריסטל מוכרים לנו מקררים יוקרתיים חד פעמיים שצריך להחליף כל שנה ,למכוניות שנוסעות כל יום על הכביש ישביטוח מנימלי של 3שנים על כל המערכות ולהם יש בלאי גבוה ,אולי כדאי שהציבור ידע ויפסיק לקנות כל מוצר שלהם ,אני בנתיים כנראה ימשיך להיות תקוע עם המקרר המרעיש ועם אטמי אוזניים

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
רכיבי מערכת הקירור מוגדרים בצו הפיקוח על מצרכים ושירותים, מקררים ביתיים. הרכיבים מפורטים בתעודת האחריות שבידי הלקוח. תגובה:
לעיין בצו ולפנות למרכז השרות להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה