|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
י-ם |
סניף בית העסק: |
אי עצירה של אוטובוס אגד |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-16/2/06 עמדתי בצומת שילה בקור ובגשם בשעה 23:10.
אוטובוס 474 של אגד שיצא מהתחנה המרכזית בי-ם ב-22:15 לכוון שילה שהיתה היעד שלי עבר במקום.
סימנתי לנהג לעצור לי והוא שם לב לכך, אבל הוא לא עצר לי.
בגלל דבר זה עמדתי בקור ובגשם בצ. שילה עד שהגיע טרמפ ודבר זה גרם לי עוגמת נפש רבה וזה בזבז את זמני היקר.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
נזיפה בנהג, הוראה לנהגים אחרים לעצור בצ. שילה כשהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לידיעתך, ניתן לפנות לאגד ישירות הן באמצעות אתר האינטרנט והן באמצעות הפקס 039145005. שנית, תלונתך זו הועברה לאחראי על המשמעת באגד ועם תום הטיפול והבדיקה נודיעך דבר. |
תגובה: |
בדיקה. |
פתרון: |
|
|
|