|
|
|
|
|
|
|
|
חברות |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
חברת החשמל |
שם בית העסק: |
כל הארץ |
כתובת: |
תשלום חשבונות חשמל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבעיה כללית והתלונה עקרונית. השאלה היא למה חיוב חשמל מדרגות, מעלית וכדומה נשלח לועד הבית (ומה אם הדיירים רבו ואין ועד) ולא מתחלק פרופורציונאלי בין הדיירים כמו חשבונות המים.
כתבתי להם ולמי לא ונתקלתי בפלפולים משפטיים ובקיר אטום ועדיין אני כנראה צודק
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|