תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
אוזניות של מכשיר ה - mp3 music slider נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כחצי שנה רכשתי במסלול חיילים מכשיר של mp3 music slider. מכשיר זה תומך בשמיעת שירים , ואיתו קיבלתי ערכה הכוללת: מטען + סוללה + אוזניות.
רכשתי דווקא את המכשיר הנ"ל מתוך מגוון מכשירים מכיון שאני חובב מוזיקה מושבע.
לפיכך , האוזניות שאותן קיבלתי הינן חלק חשוב ובלתי נפרד מהערכה , אחרת בלעדיהן אני לא יכול לעשות שימוש מלא ותקין במכשיר.
חברת פלאפון השכילה להבין שלציבור החיילים אין מספיק כסף ( משכורת חודשית של 350 שקל) , ולכן יצאה במבצע רכישת המכשיר הנ"ל בתשלום מסובסד של 9.9 * 36 = 356 שקלים.
כפי שידוע לכולם , אוזניות ( ולא משנה מאיזה סוג ) הן מוצר מאוד רגיש ונוטה בקלות להתקלקל ולהשבר , אך על אותו המשקל , אוזניות הן מוצר זול בהתאם.
מה רבה הייתה הפתעתי , כשהאוזניות שברשותי הפסיקו לעבוד , חברת פלאפון דרשה תשלום של 100 שקלים (!!!!!!!!) על החלפת האוזניות.
ואני שואל - האם 100 שקלים זה מחיר הגיוני ( ואפילו מסובסד ע"פ טענת החברה ) לאוזניות?!?!
אז אם המחיר לא היה מסובסד , כמה היו עולות האוזניות? 300 שקל!?!?!?
האוזניות האלו הן לא אוזניות קסמים , הן לא עשויות מזהב אלא עוזרות לי לנצל את אחת הפונקציות המרכזיות של המכשיר שאותו רכשתי.
ובתור מוצר שנפילה אחת קטנה יכולה להרוס אותו - האם נראה לחברת פלאפון הגיוני לדרוש בעבורו 100 שקלים?!?! האם נראה לחברת פלאפון הגיוני שאני בתור חייל יוכל להרשות לעצמי לשלם 100 שקלים תמורת אוזניות שיכולות להשבר לי בכל מכה קלה שהן מקבלות?!?!? או שמא האזנה למוזיקה זוהי פריבילגיה ששמורה רק ללקוחות שיכולים להוציא מכיסם סכום אגדי מבחינתי של 100 שקלים על מוצר שולי וזול כמו אוזניות????
החברה טוענת שהאוזניות מחוץ לתחום כיסוי הביטוח שאני משלם מכספי בכל חודש,
אך אני רכשתי ערכה , ערכה שכוללת מכשיר + מטען + סוללה + אוזניות.
ואני משלם ביטוח חודשי , והאוזניות הללו, שהן חלק בלתי נפרד מהערכה הנ"ל , מחוייבות להיות תחת כיסוי הביטוח החודשי , ובטח ובטח שלא לדרוש בעבורן מחיר גניבה של 100 שקלים!!!
הרי במידה ורכשתי היום ב 100 שקלים זוג אוזניות נוסף , ובעוד חודשיים הן יקבלו מכה קלה ויפסיקו לעבוד - מה אני אמור לעשות? לשלם עוד 100 שקל או פשוט לוותר על שמיעת מוזיקה דרך המכשיר?!
נראה כי חברת פלאפון הבינה כי יכולה לעשות כסף קל ממכירת האוזניות הללו , שכן מעמידה את הלקוח במצב בו אין לו ברירה אלא לרכוש אוזניות חדשות ולקוות שלא יקרה להן כלום.
ולענייני - האוזניות שברשותי לא נפלו ולא נשברו. מסיבות שאינן ידועות לי אינני יכול להנמיך או להגביה את הווליום.
חברת פלאפון היקרים - 100 שקלים זה המון כסף - בטח ובטח בשביל אוזניות שמבחינתי אמורות להיות מבוטחות.
ומצטער , מבחינתי אתם יכולים לדבר שעות על זה שהאוזניות האלה הן אוזניות
"סופר דופר סטריאופוניות מעולות". אותי זה לא מעניין. אני רוצה להנות מהמכשיר שאותו רכשתי בכספי ומשלם חשבון חודשי של מעל למאתיים שקלים לחודש. ובתור לקוח שלא מסוגל להוציא 100 שקל על אוזניות ( אני מודה - יכאב לי הלב לזרוק כל כך הרבה כסף על שטות כזו ) אתם לוקחים ממני את הזכות להנות מהמכשיר שלי. ( ונכון שישנה אופציה לשמוע שירים ברמקול - לא כביל מבחינתי שכן אני שומע מוזיקה בעיקר באוטובוסים )

כספי סוג הנזק :
הכללת האוזניות בכיסוי הביטוח וע"י כך החלפת האוזניו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר. אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על הפנייה. מר עזרי טופל על ידי נציגנו באופן מלא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו 166* או 03-5727766. תמר. אחראית פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה