|
|
|
|
|
|
|
|
חברות |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
חברת החשמל |
שם בית העסק: |
תקלות במחשבים בעקבות הפסקות חשמל רצופות וקצרות. |
נושא התלונה: |
חלוואני מאיר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 15 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני להצטרף להרבה לקוחות שנתקלו בנזקים במכשרי החשמל בעקבות נפילות מתח והפסקות חוזרות ונישנות בזמן קצר אשר גרמו לי נזק שמעורך ב-4000 ש"ח לשניי המחשבים בביתי.
אגב פניתי לחברת חשמל והתעלמו ממני כ-3 חודשים בטענות של בדיקה ,וסליחה כי זה לקח זמן ,אבל נדחתי על הסף.
|
עלבון,והרבה עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כיסוי ההוצאה ואולי פיצוי נוסף על עוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
ממונה על טיפול בתלונות |
שם ותפקיד: |
פניתך בנושא הועברה לטיפול מחוז הדרום של חברת החשמל אשר ישיבך בכתב. נציבות תלונות הציבור עורכת בקרה על האמור בתשובה. |
תגובה: |
פניתך בנושא הועברה לטיפול מחוז הדרום של חברת החשמל אשר ישיבך בכתב. נציבות תלונות הציבור עורכת בקרה על האמור בתשובה. |
פתרון: |
|
|
|