תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור חיפה איזור:
ביטוח לאומי שם בית העסק:
פל ים 8 חיפה כתובת:
אי צדק!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני בן 33 נשוי +2 מנהל סניף מס שנים ברשת ביתילי , זומנתי לוועדה רפואית בעקבות תאונת עבודה שעברתי הגעתי לווועדה יחד עם בן משפחה כוון שלא יכולתי להגיע ללא עזרה .לבקשת הוועדה המצאתי מסמכים רלוונטים למקרה כפי שהוועדה דרשה בהז לוועדה , עם כניסתי לחדר דודי אשר היה עימי ניתבקש לעזוב את החדר על ידי הרופא מה שלא מובן לי עד היום למה?? לאחר מכאן ניתבקשתי להתפשט כאשר בחדר יושבת פקידה שכמובן מתוקף תפקידה איננה רופאה למרות שאמרתי מס פעמים שאני זקוק לעזרה ולא יכול להתפשט לבד הרופא לחץ עליי בכל רם השפיל אותי ואף לא היתייחס לבקשותי ולא ביקש את הפקידה לצאת מהחדר הגשתי לוועדה מסמכים רפואים הכוללים פיענוח של הסי טי אשר בוצע לי בבית חולים רמב"ם בחיפה אך הרופאים לא היתיחסו כלל לניירת הרפואית ולא רשמו כנידרש את הממצאים בטופס הוועדה לאחר הבדיקה שערכו לי רשמו כרצונם וד"ק אנשל למברגר מס רישיון14961 "דאג לבריאותי מאוד" ושאל למה אני לא מבצע ניתוח ונישאר לסבול כך , אני מאוד הופתעתי מהייחס המשפיל שקיבלתי והזלזול בחומר המעיד על בעיותי ומיד הבנתי שהכל מתנהל ע"י קומבינות הם יושבים בוועדות והם גם נותנים חוות דעת רפואית בתשלום הייתכן??? יתרה מכך מיד לאחר יציאתי מהוועדה שלחתי מכתב רשום שבו אני דורש ומבקש לפסול את הוועדה !! לא קיבלתי תשובה והם המשיכו בשלהם . לאחר מס שבועות שלחתי שוב מכתב וביקשתי לפסול את הוועדה מהסיבות הבוררות והידועות ,הגעתי ללא חוות דעת של הרופא היושב בוועדה וגם פה לא שמו עליי והמשיכו בשלהם ובסוף הם קבעו וועדה נוספת ללא ידיעתי וללא הזמנתי וקבעו כך שהכל תקין ואני בעצם בריא לחלוטין וקבעו 0 % עם קבלת החומר ניגשתי לרופא המטפל ונישלחתי למנהל מחלקת הדמיה בבית חולים כרמל על מנת שיפענח את הסיטי שוב כוון שהוועדה לא מכירה בפיענוח של בית חולים רמב"ם והתוצאות בורות ותקינות כותב מנהל המחלקה "כל התלונות הקליניות תואמים לחלוטין לממצא הדמיתי ! אני דורש היתערבות שלכם בנושא נעשה לי עוול גדול כתושב המדינה וכאחד שזקוק היום לעזרתכם כוון שהם עושים כרצונם במקרה שלי ולא יתכן שאני משלם הון תועפות כל חודש לביטוח הלאומי וזה היחס שאקבל כמבוטח ביום צרה .

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום אנו מאשרים קבלת פנייתך. תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים. בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור. בכבוד רב, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה