תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
אגד ארצי סניף בית העסק:
מתברר שכסף ששילמת בעבר, לא קביל אחרי תקופה מסויימת. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר רכשתי כרטיסים לאוטובוס לאילת (וחזרה). לאחר אירוע מצער במשפחתי, נאלצתי לבטל את חופשתי ולא השתמשתי בכרטיסים. לאחר ששקלתי להשתמש בהם שוב, פניתי לחברת אגד שטרטרו אותי במשך שלושה שבועות בין המזכירה של סניף נתניה לבין המשרדים שלהם בת"א. עד שלבסוף קיבלתי זיכוי בסך אותם כרטיסים בטענה שהכרטיסים כבר השתנו ואלו לא אותם כרטיסים ולכן אין בהם שימוש. כמה חודשים לאחר מכן, באתי עם הזיכוי לרכישת כרטיסים נוספים לאילת. והפעם, לכיוון אחד בלבד, והאדון הנחמד (לא) בקופה הסביר לי שזה זיכוי חד פעמי ואני חייב לנצל את כולו ברכישה אחת. אז בנוסף לרכישה שהתכוונתי לבצע, ביצעתי עוד רכשתי כרטיסים נוספים בשווי 68 ש"ח (כיוון אחד לאילת) רק ללא הזמנת מקום ספציפי (ונתן לי עוד כמה שקלים שנשארו במזומן). האדון הבהיר לי שאוכל להשתמש בהם בפעם הבאה. כשהגעתי החודש ביום חמישי (16.2) לרכוש כרטיס נוסף, התברר לי כי שוב חברת אגד הנכבדים החליפו את הכרטיסים שלהם. שוב האדון בקופה הסביר לי כי הכרטיסים כבר לא תקפים ועליי לגשת למזכירה שנמצאת רק עד השעה 3 בצהריים בימים א'-ה' ולעבור את אותה פרוצידורה שעברתי פעם שעברה. הפעם נותרתי בבעייה, משום שאני חייב לרכוש כרטיסים ליום שבת הקרוב (25.2) בלילה. אך כמובן שהפרוצידורה כידוע לי (וללא הכחשתו של האדון בקופה) היא ארוכה יותר. בכל זאת, לא ויתרתי. לכן, ביום ראשון (19.2) פניתי לאתר האינטרנט של אגד במטרה ליצור קשר עם שרות לקוחות שיוכל לזרז את פנייתי. מצאתי שם מספר כלשהו שלא הייתי בטוח שהוא של שירות לקוחות אך במענה הקולי שלו הוא אכן הוגדר ככה (*2800).
בתפריט המענה הקולי היה אופצייה של מחלקת פניות הציבור, ומשם קיבלת מס' נוסף (03-9145005) שפועל גם הוא בין 8 בבוקר עד 3 אחה"צ. התקשרתי יותר מ-10 פעמים במשך כל יום א' אך אין שום מענה בטלפון ואחריו מגיע עוד מענה קולי שמודיע על שעות הפעילות ומנתק את השיחה ברגע שהמענה מסתיים. אז החלטתי שוב לפנות לאתר ולשלוח שם התראה בנוסף בקשה לטיפול מיידי. לצערי, נכתב כי האתר תחת בנייה ולא ניתן לשלוח פנייה באינטרנט, אלא רק באמצעות פקס. מה לעשות שלא כל אדם בישראל מרשה לעצמו להיות בעל פקס בביתו. בנוסף, השעה הייתה כבר 1, כלומר גם שליחת פקס לא הייתה מטופלת היום כי כאמור חברת אגד לא עובדת מעבר לשעה 3. התקשרתי שוב לאותו מספר של שירות הלקוחות ורציתי לשמוע שוב את תפריט המענה הקולי. בסוף המענה הייתה אופציה שנקראת "לכל מידע אחר נוסף". אז החלטתי לנסות את האופצייה. כשהגעתי לאחת הנציגות בשם יפעת, היא טענה כי סמכותם היא אך ורק הזמנת כרטיסים ואין לה שום דרך לסייע לי. ביקשתי ממנה לנסות וליצור קשר עם מישהו שיכול לעזור לי, לפחות דרך הממונים עליה אך חזרה ואמרה שאין לה שום דרך. ומכיוון שגם אני עובד בשירות לקוחות, דווקא אותה אני עוד מבין. אז השעה 2 בצהריים, עליי לקנות כרטיסים בדחיפות לשבת וכנראה שאשלם עליהם מכספי. וגם כשאחזור מאילת, במידה ואלחץ חזק אקבל שוב זיכוי שהרצון שלי היה להשתמש בו מלכתחילה. עליי להזכיר לכם, מדובר פה בכספי האישי שלי. לא מדובר בשום דבר אחר. כסף ששולם בצורה הוגנת ללא שום תמורה. חברת אגד התבררה לי כחברה עם שירות גרוע ביותר וחוסר עניין בלעזור ללקוחות. אולי אפילו נקרא לזה ראש קטן.
במקרה שבלבלתי אתכם, אשמח מאוד אם תצרו איתי קשר שאוכל להסביר את העניין בצורה ברורה יותר.

מצפה מאוד לעזרתכם.

תודה, נועם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בלבד. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי לציין בפניך כי אנחנו עובדים והכל בסדר. נכון שאתר האינטרנט שלנו בבניה כרגע אבל אנחנו בהחלט זמנים טלפונית גם במחלקת שירות הלקוחות ב2800* וגם ב 9145005 נושא תלונתך ברור ומובן. הבדיקה בעניין תיערך מספר ימים ועם גמר הטיפול נודיעך דבר. תגובה:
בדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה