תיאור הבעיה:
קניתי לפני כשנה וחצי מזגן מיני מרכזי תדיראן הכולל תפוקה משתנה.
המזגן ב"אחריות" שעלתה לי 480 ש"ח לשנה במשך 5 שנים (לאחר סיום שנת האחריות הראשונה).
המזגן התקלקל, הזמנתי טכנאי מחברת "תדיראן אמפא":
הגיע טכנאי ביום שלישי שעבר בשעה 9:30 - לאחר כחצי שעה הוא החליט שצריך להחליף את המדחס, הכל טוב ויפה, התקשרו אלי וקבענו למחרת על הבוקר.
הגיעו 2 טכנאים ביום רביעי (למחרת) בשעה 11:00 - לאחר כשעה ולאחר שגם לא הביאו איתם מדחס להחלפה, הם החליטו שבאמת יש בעיה במדחס וצריך להחליף אותו, לא הבנתי מדוע לא הגיע המדחס המיוחל והתקשרתי זועם למרכז השרות, לאחר מריחה של נציגת השרות היא התחייבה לפני שהם יבואו למחרת עם המדחס המדובר, הסברתי לה שאין לי אפשרות לאחר לעבודה שוב, ודרשתי שיבואו אלי בבוקר בלבד, היא קבעה איתי ליום ראשון (היום), והיום:
הגיעו אותם 2 טכנאים עם מדחס, ולאחר שחיברו אותו, הם גילו שאכן (בפעם השלישית) הבעיה היא במדחס - אבל המדחס שהם הביאו לא מתאים למזגן שלי!!!
ואני שוב מחכה שיביאו את המדחס המתאים.
נציגות השרות היו: מלי,ג'ולי ועוד...
אני דורש: תיקון בשעות הערב (19:00) או ביום שישי.
פיצוי (לדוגמא: שנת אחריות או משהו שווה ערך ל3 ימים שלא עשו כלום)
ומכתב המפרט מה עשו בכל בדיקה על מנת להעבירו למעבידי (שאינו מאמין לי)
|