דניאל - מנהל שרות לקו |
שם ותפקיד: |
ביצעתי ברור מול הנציגה שטיפלה בלקוח. הנציגה הסבירה ללקוח את הכללים החלים לגבי איסוף מוצר מהספק במסגרת מכירה פומבית .במהלך השיחה, הבהירה הנציגה את הכללים בהתאם לתקנון המפורסם באתר המכירות. הנציגה מוסרת שהיא הסבירה את העניין ללקוח באופן ענייני שמחיר הקניה במכירה פומבית, כוללת את דמי המשלוח , כך שאיסוף עצמי של המוצר אינו מוזיל את עלות הקניה.
לגבי מועד האספקה: הלקוח ,כידוע, ביקש בכל דרך אפשרית להימנע מתשלום דמי המשלוח. כאשר נקלטה במערכת שלנו הזמנה חדשה, נוספת של הלקוח, ימים ספורים לאחר קליטת הזמנתו הראשונה, ראינו בזאת הזדמנות מצוינת לחסוך ללקוח בדמי משלוח נוספים ע"י כך שנבצע איחוד המשלוחים וכך נספק ללקוח את שני המוצרים שהוזמנו על ידו במשלוח אחד בודד וכך לחסוך לו דמי משלוח בגין אחד הפריטים.
מהאמור לעיל,מובן שניסינו למצוא את הדרך לבוא לקראת הלקוח. צר לי שהלקוח נפגע כתוצאה מכוונותינו הטובות. העברנו את שני הפריטים שהזמין הלקוח לידי חברת המשלוחים.
אני בטוח שהלקוח יפיק הנאה רבה מהמוצרים האיכותיים שבחר להזמין באמצאותינו.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|