תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
הורדת קווי התחבורה של גוש עציון והאיזור מנסיעה בתוך ירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי כבר פעמיים על נושא הורדת הקוים מנסיעה בתוך העיר וקיבלתי תשובות סתמיות.
הפעם קוממו אותי במיוחד 4 עניינים בתשובתך:
*"אין לי אלא להצר על חוסר הנוחות ועוגמת הנפש שהשינוי התחבורתי גרם לך אך עליך להבין כי קצרה ידינו מלהושיעך"
ידיכים לא קצרה מהושיע וכתבתי לכם בפירוש שיש צורך גדול בתגבור רציני של קו 30!!!!
אל תשתתפו בצערי. עשו מעשה!!
תגברו את קו 30 והציבו באיזור הטרמפיאדה בגילה תחנות החסומות לנזקי מזג האויר!!

*"הרשי לי לציין שוב כי תלונתך הינה תלונת יחיד".
איך אתם מעיזים לומר כזה דבר?!?
בתוך עמי אנוכי יושבת!!!
איך אתם מעיזים לטעון כזו טענה כאשר אני גרה במקום המדובר ושומעת עשרות תלונות משכנים ומכרים שגרים באיזור??
אני מבקשת לפחות שלא תשקרו במצח נחושה כי אני יודעת אישית על 14 משפחות מהאיזור שהתלוננו על הנושא במספר דרכים.

*שוב, אין שום התייחסות לטענתי על כך שלא הורדתם את הקוים של מעלה אדומים ושל תוך העיר מנסיעה.
האמנם מספר מועט (גדול שיהיה, אך כמובן שלא הרוב המוחץ של הקוים
העוברים במרכז העיר) זה של קוים יעשה את "השינוי הגדול"?

*שוב אין שום התייחסות לכך שהרכבת עולה רק ב2008 ועד אז אתם לא מספקים פתרון חלופי.

אני חוזרת ומבקשת, למרות ההתעלמות המוחצת בפעם שעברה, לענות על כ-ל סעיף במכתב ולא להתעלם באלגנטיות!!
נזק כספי+ בזבוז זמן+ עוגמת נפש סוג הנזק :
תגבור רציני של קו 30 פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור. שם ותפקיד:
צר לי על סגנונך הבוטה אך ניכר שאינך בקיאה בפרטים. תחזוקת התחנות איננה באחריות חברות התחבורה הציבורית אלא באחריות הרשות המקומית שהבשטחה הן מוצבות, לכן פני נא לרשות זו. לצערי אף אחד מתלונות 14 המפחות לא הגיעה למשרדי אגד. נא בדיקי עם משפחות אלה בפני מי התלוננו על מנת שאוכל לבדוק את העניין. לך אנו אומרים שוב - כל מהלך השינוי התחבורתי נעשה על דעת ובתיאום ראשי הישובים. פני נא למועצה המקומית הרלוונטית ותיווכחי לראות את העבודה הרבה והארוכה שהושקעה במהלך זה. לצערי את באה לחברת אגד בטענות שרובן ככולן לא בשליטתינו. אנו שוב ממליצים לך לפנות לגורמים המתאימים שהורו (!!!!!!!) לאגד לבצע את השינוי. לידיעתך, תלונתך לגבי תדירות קו 30 כבר נבדקה עם פנייתך הקודמת. באם יתברר כי יש בה מין העניין יתוגבר הקו. להזכירך השינוי נכנס לתוקפו ב 5.2. אנחנו עדיין בשלבי למידה ובחינת השינוי הכולל. תגובה:
בחינת תדירות קו 30 ויישום המלצות במידת המורך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה