תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
איחור גדול באספקת מחשב נייד (ע"י הספק "אקסטרים טכנולוגיות") שנקנה דרך אתר האינטרנט "וואלה שופס" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/9/2005 בשעה 23:44 קניתי מחשב נייד במכירה קבוצתית במחיר 5,399 ש"ח כאשר זמן ההתחייבות למשלוח המוצר הוא 3 ימי עסקים ע"י אקסטרים טכנולוגיות.
רק כעבור יומיים התקשרו מוואלה שופס לבקש את פרטי כרטיס האשראי שלי, חברת האשראי לא כיבדה את התשלום ולכן מסרתי כרטיס נוסף.
החיוב התבצע בתאריך 2/10/2005.
בתאריך 9/10/2005 (4 ימי עסקים לאחר אישור חב' האשראי - באקסטרים עובדים גם בערבי חג) יצרתי קשר עם וואלה שופס וזאת לאחר שלא הצלחתי ליצור קשר עם אקסטרים טכנולוגיות. נציג וואלה שופס אמר לי שיחזור אליי וכמובן לא חזר. לאחר מס' שעות הצלחתי ליצור קשר עם אקסטרים שהודיעו לי שיחזרו אליי עם תשובה. רק ביום למחרת קרי, בתאריך 10/10/2005 חזרו אליי (בסביבות 9:30 בבוקר) ואמרו לי שהמחשב יגיע ב- 11/10/2005 בין השעות 9:00 ל- 16:00. בסביבות 15:30 יצרתי קשר עם אקסטרים טכנולוגיות (רינת) ונאמר לי שנפלה טעות (השליח נמצא בצפון הארץ) והמחשב יגיע רק למחרת, ב- 12/10/2005, עד השעה 12:00. אמרתי לרינת שאני מעוניין לבטל את העסקה והיא ביקשה שאשלח הודעה בפקס (הפקס לא נשלח לבסוף). יצרתי קשר עם וואלה שופס כדי לידע אותם בתהליך והנציג יעץ לי לא לבטל את העסקה ושהוא עצמו ייצור קשר עם אקסטרים לברור הנושא, מיותר לציין שהוא לא חזר אליי.
מאחר שנשארתי בחוסר ודאות יזמתי שיחה נוספת לאקסטרים (ענבל) ובה מסרתי את פרטי האירוע וביטלתי את הביטול של הקנייה לאחר שנאמר לי שמחר, בוודאות, אקבל את המחשב, קרי ב- 12/10/2005.
ב- 12/10/2005 בשעה 10:00 נתקבלה שיחה מאקסטרים ונשאלתי האם השארתי הודעה שיחזרו אליי וכאשר שאלתי אם אקבל את המחשב היום נאמר לי שמה שסגרתי עם ענבל בתוקף.
בסביבות השעה 11:45, כשראיתי שהמחשב לא מגיע, יצרתי קשר עם ענבל מאקסטרים טכנולוגיות ונאמר לי שחלה טעות ואני לא אקבל את המחשב היום. ביקשתי לדבר עם המנהל (ירון) ונאמר לי שהוא לא נמצא עד יום א' 16/10/2005 .
מיותר לציין ששיניתי את סדרי יומי כדי להיות זמין לקבלת המשלוח (ימים ג' ו ד'), ומכיוון שהמחשב הנייד אמור להיות מלווה לפגישה עסקית מאוד חשובה ב- 16/10/2005 עליי להיערך מחדש ולשנות את כל תוכניותיי, דבר שיעלה לי כסף.
בעת כתיבת מכתב זה עברו כבר 7 ימי עסקים וזוהי הפרת חוזה יסודית!
לבסוף המחשב הגיע אליי רק ב- 17/10/05 (לאחר 9 ימי עסקים במקום 3 כפי שהובטח) לאחר מס' שיחות קשות מאוד עם וואלה שופס (שהגנו על הספק ונתנו לי תחושה שאני אשם, ואמרו שיחזרו עם תשובה וכמובן לא חזרו) ועם אקסטרים לשכנע אותם שמדובר פה בהפרה חמורה מאוד של החוזה בינינו ושמגיע לי פיצוי.
לסיכום, "חווית הקניה" לא שווה את עוגמת הנפש, העלבון וההפסד הכספי שהצטבר בעקבות האיחור באספקה.
ראו הוזהרתם!!!
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה