תלונות פרפר אופנועים

תלונות אופנועים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
פרפר אופנועים שם בית העסק:
שוקן 7 תל אביב כתובת:
שוקן 7 סניף בית העסק:
שקר בנוגע להבטחת אחריות נוספת מעבר לאחריות יצרן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני תקופה רכשתי אופנוע, בזמן הרכישה הובטח לי חצי שנה אחריות נוספת על אחריות יצרן,הדגשתי למוכר שהסיבה לרכישה בחנותם היא ההיתחיבות לחצי שנה נוספת, חשוב להדגיש שלא צוין שום תנאי להיתחיבות (אגב באחריות הזאת מנפנפים לכל הלקוחות) כשבאתי להוציא את ההאופנוע מהחנות הם שינו את כל ההיתחיבות, והם היתנו את ההיתחיבות בטיפול באופנוע במוסך הפרטי שלהם, מבירור בסבב מוסכים היתברר שהמוסך יקר בעשרות שקלים אם לא מאות מכל מוסך אחר, כמובן שויתרתי על האחריות. אשמח אם תתטפלו בענין.
כספי סוג הנזק :
עמידה בהיתחיבות או פיצוי כספי. פתרון נדרש :

פרפר אופנועים שירות לקוחות

, תגובה:
יורי מנהל מכירות שם ותפקיד:
הארכת האחריות ניתנת וניתנה גם ללקוח המדובר. הארכת האחריות מותנית בתנאי אחד, טיפול במוסך הצמוד לחנות ודבר זה מוצג לכל לקוח בעת ההזמנה, אין ספק שהוסבר גם ללקוח זה. המוסך אינו יקר ועובד ע"פ מחירון רישמי שהוכתב ע"י היבואן. התלונה נראית לא מוצדקת והלקוח לא מצא לנכון לפנות אלינו בנושא. תגובה:
אני אשמח לעזור ללקוח בהנחות במוסך הרלוונטי אך תנאי זה בלתי ניתן לשינוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה