תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
הנדון:העלת מחירי השיחות והשירותים במנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!
שמי XXXXXX ואני מנוי של חברת פלאפון (מס' מנוי050-XXXXXX)במסלול סטודנטים [49 אג' לדקת שיחה לכול הרשתות ותשלום חודשי של 9.99 ש"ח ]
לאחר שהתברר לי בדיעבד, דרך מכר שהמחירים בחברת פלאפון הועלו יצרתי קשר עם חברת פלאפון על מנת לברר, והתברר שהעניין אכן נכון, הדמי שימוש הועלו ביותר מ-50% וגם מחיר השיחה היום שיחה עולה לי 55 אג' ותשלום חודשי 12.5 ש”ח, חברת פלאפון אפילו לא טרחה להודיע על עליית מחירים,
. איך יתכן שהצטרפתי למסלול מסויים ומתי שבא לכם אתם מעלים את המחירים איך שבא לכם (פעם רביעית השנה),
מישהו צריך לשים קץ לעניין הזה שהחב' הסלולאריות עושות מה שמתחשק להם עם המחירים ומשחקים ככה עם לקוחותיהם
בברכה
XXXXXXXX

כספי סוג הנזק :
להוזיל את עלויות השיחה ולהתאים לי מסלול פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר הופמן טופל על ידי נציגת חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה