תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
בנושא אגרה שם בית העסק:
תשלום האגרה כאשר אין תמורה עבורה נושא התלונה:
ביבאס דניאל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז הכנסת חברות הכבלים בבתי ישראל משום מה שובשו באיזורינו תשדירי הטלויזיה הממלכתית וערוץ 2 שהיינו קולטים. (זאת בעיה ידועה אצל אנשים רבים). מאז - ובנוסף בגלל הרמה הנמוכה ביותר לטעמינו של הטלויזיה הישראלית (הן מבחינת תוכן והן מבחינה מוסרית, ערכית, תרבותית ואפילו שעשועתית שמתאימה יותר לקופים מהג'ונגל האפריקני), אנו לא התחברנו לכבלים ואין לנו אנטנה שמאפשרת לקלוט תמונה אפילו סבירה (גם עם מכשיר וידאו) דבר שניתן לבדיקה. מכשיר הטלויזיה כיום משמשת אותנו לקלטות וידאו לילדים ולסרטים שאנו בוחרים בדי.וי.די.
שאלתי: למה אנו מחוייבים לשלם אגרה ללא תמורה? לא פיזית (כי אין לנו תמונה שניתן לצפות באופן ברור ואיכותי) ולא ערכית המתאימה לתרבות ישראלית אמיתית ולא לחיקוי זול של אומות העולם?
אנו שוקלים שתי דרכי פעולה: סילוק המכשיר מהבית ו/או אפילו תביעה ייצוגית.
כספי סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
החוק מחייב תשלום אגרה בגין אחזקת המקלט בלבד לא הצפיה או השידורים. תגובה:
אם תוציאו את המקלט מהבית תודיעו לנו ולאחר בדיקתנו נבטל את הדרישה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה