|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
גלי |
שם בית העסק: |
שני זוגות מגפיים פגומים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחותי ואני רכשנו שני זוגות מגפיים, לאחר כשבוע וחצי העקב באחד מנעליה נשבר היא ניגשה לסניף ונאמר לה כי תוכל להחליף את הזוג הפגום,אך היא לא הצליחה למצוא אף זוג שנראה לה במידתה, מנהלת הסניף שלחה אותה להסתובב בין הסניפים ע"מ למצוא את מבוקשה
לאחר שלושה שבועות נוספים בעודי מתהלכת באמצע ישיבה במשרד נפרד העקב ממש נפרד מן הסוליה ואני נפלתי- לא רוצה להתחיל לתאר את הבושה שנגרמה לי. מחוסר ברירה ירדתי לחנות הקרובה ורכשתי זוג נעליים חדש- מייד התיישבתי וכתבתי מייל זועם ל"גלי" במכתב התשובה שקיבלתי נאמר כי הם מצטערים על אי השביעות שנגרמה לנו וכי נוכל להחליף את הנעליים או לקבל זיכוי בנוסף שמחו להעניק לאחותי ולי נעלי בית במתנה
ניגשנו לסניף אחר מרכז ביג בנשר וגם שם לא מצאנו אף נעל במידתנו החלטנו לקחת זיכוי כמו שהוצע לנו במכתב ובנוסף ניגשנו לבחור נעלי בית-משך רבע שעה פישפשנו בסלסלה שיותר מתאימה לשוק מאשר לחנות מכובדת- קשה היתה המשימה למצוא זוג נעליים ימין וגם שמאל כן באותה מידה-לבסוף הצלחנו
מאושרות ניגשנו לקופה שם נתנו את המכתב לסגנית המנהל אשר התקשתה בהתחלה להבין מהכתוב מה אנו מבקשות, לבסוף התרצתה וביקשה לראות חשבונית אך לא היתה לנו כזו בנמצא,ביקשנו שתחפש לפי מספר ויזה אך היא סירבה למרות שהמנהלת שלה זו גם המנהלת של הסניף המקורי בו נרכשו הנעליים וטלפון אחד היה יכול לפתור הבעיה-את נעלי הבית אמרנו לה כי עדיף שתתרום לילדי נזקקים.
כתבתי מכתב נוסף בעקבות המקרה אך מאז לא שמעתי מ"גלי" דבר
לא חושבת שלקוח צריך לתור את כל סניפי הרשת ע"מ שיוכל להחליף מוצר פגום באחד תקין ולבזבז זמן עצבים ודלק החברה צריכה לקחת על עצמה את תהליך החיפוש מכיוון שכבר קיבלה את התשלום תמורת המוצר אך אנו לא משתמשות במוצר עליו שילמנו מלוא התמורה
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי מלא מאחר ולא מאמינה באיכות מוצרי הרשת ו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|