תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
טיפול לקוי ומזלזל בתקלה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני חייב לציין כי אנחנו מנויים של חברת יס כ6-7 שנים ולעולם לא נתקלתי ביחס כמו שקיבלתי היום. אתמול בלילה הטלוויזיות בביתי החלו לשדר שקופית תקלה טכנית. היום בבוקר יצרתי קשר עם עם המוקש הטכני של יס ושם ענתה לי בחורה בשם אושר (מצוות חני) וניסתה לתקן את התקלה און ליין אך לאחר שלא הצליחה
מסרה כי יש להם כרגע קריסת מערכות וכי אני צריך להתקשר אליהם בשעה 14:00
ואז יתאמו לי טכנאי. הסברתי לאושר כי הנדבר אינו מקובל מכיוון שבביתי מתגורררים אנשים מבוגרים שכל חייהם זה הטלוויזיה, אך לדברי אושר (שהייתה שירותית מאוד וניסתה לעזור ככל שיכלה, אני חייב לציין אותה לטובה) אין לה שום אפשרות לעזור לי, ביקשתי מאושר לדבר עם ממונה אך לדבריה היא גם לא יכולה להעביר את השיחה בגלל "קריסת המערכות", כאשר הסברתי לאושר שהממונה הנחמד יכול לקום ולגשת לטלפון על מנת לתת לי שירות( נאם הם לא נמצאים שם למטרה זו???), אושר שאלה היכן אני מתגורר וביקשה עוד רגע. חזרה אלי ומסרה כי באופן חריג!!! היא יכולה לחזור אלי בשעה 13:00 ולתאם לי טכנאי אך אני עדיין התעקשתי לשוחח עם ממונה (ופה הייתה הטעות) לטפלפון ניגשה בחורה בשם אוולינה שהציגה את עצמה כמנהלת במחלקת השירות, מה שבטוח שירות היא לא יודעת לתת. סיפרתי לאוולינה את כל הסיפור מחדש והתשובה שלה הייתה כי היא אינה נמצאת שם בשביל לתת פטרונות מה על אנשים מבוגרים לעשות כאשר הטלוויזיה אינה עובדת. ניסיתי לסביר בחורה ה"חמודה" כי המקרה שלי לדעתי לפחות הוא חריג ואני מצפה מחברת יס להתייחס למקרה גם בהתאם, אך לאוולינה זה לא הזיז, מישהו כנראה פספס את שלב האמפטיה בהכשרה של אותה המנהלת.
אני מצפה מחברת יס לא למכור לוקשים ללקוחות כי המערכות קרסו אלא לפחות לבוא ולהודות שהם חברה רווחית כמובן והכסף של הלקוחות לא נועד בכדי לשכור עובדים מקצועיים יותר או יותר טכנאים אלא כדי לרפד את הכיסים של בעלי החברה. ואנחנו הלקוחות גם ככה טיפשים ונמשיך לשלם את מיטב כספינו

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו לחברת yes של מר דני אנדלר מיום 23.2.2006. תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית לגבוהה ככל הניתן ובהתאם לכך אבקש להתנצל בפני מר אנדלר על אי הנעימות שנגרה לו מאופן השירות לו הוא טוען עם פנייתו בעקבות תקלת צפייה שהיתה בביתו. תוכן פנייתו של מר דני אנדלר הועברה לטיפולם של מנהליה האישיים של הגב' אבלינה רובינסון, נציגת החברה. מבדיקה ברשומות החברה נמצא כי ביום 23.2.2006 חלה תקלה מערכתית במיחשוב החברה ועם פנייתו של מר אנדלר לא ניתן היה לספק כל שירות ללקוחותינו וכמו כן, לא להעלות את פרטיהם על צג המחשב. הושארו למר אנדלר הודעות במשיבון על מנת ולוודא למולו תקינות הציוד ואופן הצפייה. במידה ועדיין תקלה בביתו נשמח לשלוח בדחיפות טכנאי שירות לביתו. לאור פנייתו של מר דני אנדלר אני שמחה לרשום במנוי על שם מר אלכסנדר אנדלר, 5 קופונים להזמנת סרטי DVDbox (לא כולל הזמנת שידורי כדורגל וסרטים אירוטיים) בתוקף עד ליום 26.2.2007. אשמח לעמוד לרשותך בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה