תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
אי התחשבות בנוסעים, התחצפות לנוסעים. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15 לפברואר עליתי על קו 446 בשעה 12:30 מבאר שבע לכיוון ירושלים.
מזג האוויר היה קר ובחוץ ירד גשם זלעפות.
מזג האוויר הקר ההשתעלויות שנשמעו מקצה לקצה באוטובוס לא הפריעו לנהג סלע יצחק להפעיל מזגן.
לאחר שביקשתי מהנהג לכבות את המזגן הוא כיבה ולאחר 3 דקות הדליק שוב.
לאחר בקשות חוזרות ונשנות ממני ומשאר הנושעים הנהג השיב "מי אתה בכלל? לי חם ולכן אני מדליק מזגן".
איפה ההתחשבות בנוסעים?!
הנהג מוסיף חטא על פשע ומתחצף!!!!
מאיפה החוצפה להקפיא מקור אוטובוס שלם? איפה האחריות האישית על העשרות נוסעים??
מדוע אני צריך לצאת עם התקררות מהנסיעה ????

אין אני מוכן לעבור על כך לסדר היום. אין סיבה שאצא חולה מנסיעה באוטובוס!!!!

אני דורש את טיפולכם ותגובתכם לתלונה.

שם הנהג: סלע יצחק 47951

בכבוד רב,

עוגמת נפש סוג הנזק :
קנס לנהג פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הייתי רותה להביא לידיעתך כי ניתן לפנות לאגד ישירות באמצעות פקס 9142237. שנית הנהג יוזמן לבירור אצל אחראי המשמעת באגד ובגמר הבדיקה נודיעך דבר. תגובה:
זימון הנהג לבירור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה