תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
טיפול רשלני בזיכוי ועיוות האמת ע"י נציגי הלקוחות במחלקת שימור הלקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני הח"מ רכשתי מכשיר פלאפון מסוג סמסונג 740 ( דור 3 ), שמספרו 0507524598, בקנייה טלפונית, ע"י נציג מכירות בשם חליל. חשוב לציין שמר חליל אמר לי במפורשות שיש קליטה לדור השלישי בצפון ( צפון= עכו נהריה והקיבוצים באזור יוקנעם ) ולא ידוע לו על בעיות מיוחדות. על סמך זה קניתי את הטלפון! קבלתי את הטלפון בערך בתחילת ינואר של שנת 2005 (לפני שנה וחודשיים בערך ) . כאשר הטלפון היה ברשותי כעבור כמה ימים בלבד התחילו בעיות של קליטה וניתוק שיחות, פניתי לנציג השירות ונאמר לי שעליי לעדכן גרסה במכשיר, נגשתי למרכז שירות ועדכנית גרסה חדשה למכשיר. אך הבעיות המשיכו חוסר קליטה, ניתוק שיחות. פניתי שוב למרכז שירות המכשיר עבר בדיקות ונאמר לי שהחליפו לו אנטנה. אבל כלום לא עזר הניתוקים המשיכו פניתי שוב לנציג שירות, והם העבירו אותי לשירות הטכני, שם נאמר לי להפתעתי שאין בצפון פריסה של אנטנות לדור השלישי, ויש בעיות עם הגרסה שעדכנתי במכשיר ויותר מאוחר תצא גרסה יותר עדכנית , אבל נאמר לי שבמקרה שלי זה לא יעזור בשל העובדה שבצפון אין פריסה לדור שלישי. כמו כן השירות הטכני אישר להחליף לי את המכשיר לדגם אחר שהוא לא דור 3

בעקבות השיחה עם השירות הטכני בקשתי לבטל את העסקה, בשל העובדה שמר חליל הנציג שלכם הטעה אותי, כיום אני בטוח במתכוון שאמר לי במפורשות שאין בעיה עם הדור ה-3 בצפון דבר שנסתר ע"י נציג טכני מקצועי .

פניתי חזרה לשירות ובקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שזה כבר מאוחר לבטל את העסקה,
התעקשתי לבטל את העסקה, ואז הוצא לי פתרון שהוסכם ע"י שאני אבחר כל טלפון אחר שהוא לא דור 3 ואני אקבל זיכוי של 40 ₪ כל חודש! בתמורה אני לא אבטל את העסקה והמשיך לשלם כל חודש 99 ₪ כמו ששילמתי מהתחלה על הסמסונג .

עובדה חשובה ביותר לציון ומשמעותי אמרתי לנציגה האם אני אבחר טלפון הכי פשוט שעלותו 30 ₪ לחודש האם אני יזוכה בהפרש של 69 ₪ בחודש? נאמר לי במפורשות שלא, ולא משנה איזה מכשיר אני אבחר אני אקבל זיכוי של 40 ₪ בחודש והם לא מותניים בשם תנאי!!!.
הזיכויי הזה יהיה בתוקף עד שתיהיה פריסה של דור שלישי בצפון, או לחלופין שאני יבחר לקחת שוב את הסמסונג אלי. דבר שלא עשיתי עד היום.
כמו כן היה לי זיכוי של 20 או 25 שקלים על מכשיר שהחזרתי כאשר קניתי את הסמסונג , והזיכוי הזה של המכשיר שהחזרתי היה מותנה בתנאי שעלי לדבר מעל סכום מסויים!!!


לאחר הסיכום בנינו על התנאים החלפתי את הטלפון למוטורולה A840, אני החזרתי מכשיר חדש באריזה המקורית שלו, וקבלתי מכשיר ישן בלי אריזה ,בלי כלום, ביד מנציג שירות בלי ספר הדרכה רק טלפון ומטען. בלי קופסה או שקית.

כעבור חודש הייתי אמור לראות את הזיכוי החודשי עליו סיכמנו ומשום מה הוא לא הופיע, עבר עוד חודש וגם אז הזיכוי לא הופיע. כעבור תקופה מסוימת פניתי לנציגי שירות, הם העבירו אותי לשימור הלקוחות דיברתי שם עם כמה וכמה נציגים כל אחד לארוך תקופה של כמעט שנה מרח אותי בסיפורים, זה בטיפול, היו בעיות במערכת, העדכון יכנס החודש. השכילה לעשות אחת הנציגות שלכם בשם דארלין או דארלי השם לא זכור לי במיוחד, היא הבטיחה טיפול "אישי" ו"מסור" היא תדאג שהכול יטופל כמו שצריך, והיא תעדכן אותי, בעצם עד היום לא שמעתי ממנה. המשכתי לפנות לעוד ועוד נציגים "בכירים" שלכם וגם אצלם שמעתי הבטחות זה בטיפול אנחנו נשלח מיילים לאלה שטיפלו בך אנחנו נדאג שהם יחזרו אליך. כמו שנאמר "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול"
אני מדבר על תקופה ארוכה של חודשים ארוכים שאני לא זוכה ליחס, או לטיפול מעשי מאחד מהנציגים שלכם, אני נזרק מנציג לנציג אבל בשורה התחתונה לא קבלתי טיפול.

לפני כשלושה חודשים בערך דברתי עם נציגה מהשימור לקוחות לא זכור לי את שמה ( אבל אני בטוח שהכול מופיע אצלכם במערכת ) שאמרה לי בשיא חוצפתה שלא מגיע לי שם החזר והמחיר של הסמסונג 740 והמוטורולה 840A זהה ככה שבעצם לא מגיע לי כלום.

ניתקתי את השיחה עם אותה נציגה, התקשרתי שוב לנציגה אחרת אמרתי להם במפורשות שאני מבטל את הוראת הקבע. בשל העובדה שאתם לא עמדתם בסיכום שהושג בלשון פשוטה ביטלתם את ההסכם אז אני ביטלתי את הוראת הקבע וככה עשיתי.

לאחר ביטול הוראת הקבע התהפכו היוצרות במקצת התחלתי לקבל יחס ואז פנה אלי נציג בכיר מאוד בשם איתי ( ידוע לי שהוא קיבל קידום בחודש האחרון מעניין על איזה שירות ) והוא אמר לי שהוא בודק את העניין לעומק, תוך כדי שיחה הוא רץ על היסטוריה שלי במשך שנה על המסך במחשב ובאמת ראה שסגרתי עם נציגה בשם מורן ( לא בטוח בשמה ) על ההחזר של ה-40 בחודש, הוא אמר לי שהוא רוצה לבדוק עוד כמה דברים והוא יחזור אלי, ביום ראשון הוא התקשר והשאיר לי הודעה שבה הוא אמר שהוא לא תפס אותי הוא יחזור אלי יותר מאוחר, אז אני התקשרתי , ואז נאמר לי שהוא חולה ולא יהיה בעבודה שבוע, וישלחו לו מייל שיחזור אלי נתתי גם מספר טלפון נוסף שאני זמין בו , אך לצערי הוא לא חזר אלי עד היום. בדיוק כמו כל אותם נציגים שהבטיחו לפניו משום מה נראה לי שאצלכם הלקוחות הם בסוף סדר העדיפויות שלכם. רק נאמר לי בשיחה שהוא קודם למנהל צוות בכיר.

לפני כמה ימים דיברתי עם נציג מהשימור לקוחות שבו נאמר לי שאושר לי זיכוי של 326 +- ₪ כולל מע"מ על הטלפון. והוא הסביר לי את זה ככה: ההפרש בן הסמסונג 740 למוטורולה 840A הינו 10 שקלים כפול 3 שנים זה מה שמגיע לי לא ידעתי עם לצחוק באותה רגע או לבכות.
אני סגרתי על החזר של 40 ₪ בחודש כלומר מגיע לי בשנה 12*40= 480 ₪ לשנה ולמשך כל אותה תקופה שאני משלם על הסמסונג כלומר 3 שנים סכום של 3*480=1440 ₪ זה מה שאני דורש וזה מה שמגיע לי!

כמה עובדות לציין שוב,
1. אני החזרתי טלפון חדש באריזה קבלתי טלפון משומש לא באריזה עם מטען ביד. ואתם בשיא החוצפה שלכם מחשיבים לי אותו כמכשיר חדש לצורך הזיכוי שלכם.
2. כמו שציינתי בתחילת מכתבי אני אמרתי לנציגה האם אני אבחר מכשיר יותר זול את תתני לי את ההפרש בניהם היא אמרה לא, אני אקבל רק 40 ₪ אחרי שבחרתי טלפון משוכלל מוטורולה 840A אתם באים בהפוך על הפוך ועכשיו מתאים לכם לתת את ההפרש בגלל שזה זול עבורכם.
3. רק על העובדה שמר חליל נציג המכירות שיקר במעמד הקנייה והציג מצג שווא לגבי תכונות הפלאפון, ועל הקליטה שלו בצפון הינה עילה לפני עצמה לביטול העסקה.

לאור כל זאת אבקש לפתור את הבעיה, אני מקווה שבמחלקה שלכם נמצאים אנשים טיפה יותר רציניים שמסוגלים לתת טיפול ומענה נכון ללקוח. אני כלכלן בחברת השקעות מעולם לא זכיתי ליחס שכזה משום חברה שבה אני עובד!

אני מעוניין בשני אפשרויות בלבד
1. ביטול כל העסקה ולחזור לטלפון הישן שהיה לי לפני הסמסונג 740 ( סמסונג 840 )
2. קבלה של הזיכוי החודשי של 40 ₪ כל חודש ללא שם תנאי
והזיכוי הנוסף של 20/5 ₪ על המכשיר שהחזרתי במידה ודברתי מעל 200 ₪






בשורה התחתונה אני מאוכזב מהשירות הלוקה בחסר שלכם לאורך תקופה של שנה ויותר. על כל עוגמות הנפש שעברתי והטלפונים שעשתי על זיכויי שמגיע לי. אתם מעבירים מסר כאילו הלקוחות שלכם דפוקים ולא יודעים דבר אתם חושבים לכם, שאני המשיך לשלם 99 ₪ בחודש על מכשיר שלא נמצא אצלי, שהוא הוצא לי לקנייה ע"י נציג ששיקר פשוטו כמשמעו , שבעצם נמצא אצלי מכשיר משומש.
במידה ואני לא אקבל תשובה מעמיקה ורצינית לגבי הבעיה שלי, אני אפתח בהליכים בבית המשפט.

כמו כן פניתי למחלקת הכספים ואמרתי להם שאני מעוניין לשלם את החוב של השיחות אבל אני לא מוכן לשלם על הפלאפון עצמו פעם אחת הם הסכימו ושילמתי רק על השיחות בפעם השנייה הם סירבו להפריד את החשבון בן הטלפון לשיחות.
כספי סוג הנזק :
מיצויי הטיפול כפי שנסגר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר שטרית טופל על ידי נציג חברתנו לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשירותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה