תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
אי מתן שירות וחסר התיחסות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני גר ברחוב ישעיהו 3 דירה 4 ת''א,בחזית הבין מצויה קופסת חיבורים של חברת יס שמנותקת מהקיר וממנה פורצים כבלים,דבר המכער את חזית הבין,התקשרתי אין ספור פעמים לחברת יס וכל פעם מוקדנית אחרת מבטיחה שטכנאי יגיע למחרת כדי להתקין את הקופסא כנדרש,אינני מבין מדוע חברה גדולה כמו יס משקרת,איזה מן שרות זה,אם הקופסא לא תותקן כנדרש ותאטם נציגי ועד הבית יפנו לערכאות משפטיות,אני ונציגי ועד הבית דורשים מחברת יס להתקין את הקופסא כנדרש ולאטמה כנדרש(יש לציין שאינני מנוי ביס ואולי זו הסיבה לחוסר ההתיחסות)
עלבון סוג הנזק :
טיפול מידי בתקלה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
הריני לאשר קבלת פנייתו של מר עוזיאל מיום 23.02.06 ומתכבד להשיבך כדלקמן: ראשית ברצוני להודות למר עוזיאל על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את הדברים, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו. תגובה:
yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות החריגה, כפי שעולה מפנייתו של הלקוח לרבות שיחותיו עם נציגתנו ואי הנוחות באם נגרמה לו. תוכן מכתבו הועבר לגורמים הרלוונטיים האמונים על הנושאים העולים מפנייתו, על מנת שמקרה כגון זה שהעלה לא ישנה עוד. אביע התנצלותי וצערי על הרושם שיצרנו אצלו בנושא השרות ללקוח. בכל הנוגע לעיקרי פנייתו אומר כי ביום 28.02.06 הגיע טכנאי מטעמנו לכתובת האמורה לעיל וטיפל בתקלה אותה העלה הלקוח בפנייתו. אנו מקווים כי מקרים כאלה לא ישנו על עצמם בעתיד . בתודה מראש , חברת yes. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה