|
|
|
|
|
|
|
|
בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
גולדן טוליפ ים המלח |
שם בית העסק: |
שבירת רגל בעת הארוח במלון |
נושא התלונה: |
יום שני 28 יוני 2004 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/12/2005 פניתי לסוכנות הביטוח צבר בתביעה נגד מלון גולדן טוליפ ים המלח בעקבות נפילתי במלון ושבירת רגל וצרפתי את כל המסמכים הרפואיים והקבלות בגין הוצאות כספיות.
בתאריך 29/1/2006 קבלתי מכתב מסוכנות הביטוח צבר שהם מפנים את תביעתי לחברת מגדל ברח' היצירה 3 פ"ת המבטחים את המלון ביטוח צד שלישי.
עד כה לא קבלתי כל תשובה מחברה זו. ניסיתי להתקשר מספר פעמים אולם מעבירים אותי למחלקה המטפלת ושם תמיד תפוס
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי בגין אי יכולת לעבוד והוצאות רפואיות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
גליה רינג, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אכן כאמור בפנייתך הוגשה תביעה נגד הביטוח שהועברה לחברת מגדל.
מרגע שפניות אורחים מועברות לטיפול הביטוח הן מטופלות על ידם באופן בלעדי.
צר היה לי לשמוע כי את מתקשית ביצירת קשר עם חברת הביטוח. |
תגובה: |
קיים בידי מספר טלפון של מוקד בחברת מגדל, וכל מי שיענה שם אמור להיות מסוגל לסייע בטיפול. מספר הטלפון הוא 03-9276753.
אקווה כי תזכי לטיפול יעיל מצידם. |
פתרון: |
|
|
|