תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Mirs (מירס) שם בית העסק:
תלפיות סניף בית העסק:
המשך הפרשה שלא טופלה (למרות תגובת החברה) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך כל הפניות לחברת מירס בנושא שצויין, חזרו אלי מר בלוך ומר דרזנר פעם אחת, למרות שטענו כי ניסו להתקשר מספר פעמים. על צג הטלפון שלי לא הופיעה ולו שיחה אחת לפני אותה שיחה. בשיחה טען מר דרזנר כי הטעות היא בחלקי וכי בתור רופא "עלי להתבייש שאני מתלונן על חיובים של 10 ש"ח בחודש!!!|". מר' בלוך בתחייב לבדוק שוב את העניין ולחזור אלי. לאחר שבועיים שלא קיבלתי כל תשובה התקשרתי שוב למר בלוך, ומרבה הפתעתי נאמר לי כי צדקתי וכי הסוכן, מר דרזנר, טעה מכיוון "שלא הכיר היטב את התכנית"... בהמשך נאמר לי כי הכסף שנלקח בגלל טעותו של מר דרזנר יוחזר אלי בהקדם האפשרי. כאמור היום, שבוע לאחר תשובתו של מר בלוך, הכסף עדין לא הועבר ושוב התקשרתי ל "שרות הלקוחות" של החברה לברר מה קורה ונאמר לי כי "הכסף יועבר לחשבוני בעוד שבועיים". לבקשתי להעביר לי את הסכום ישירות בהמחאה החברה סרבה ואף לא התחשבה בעובדה שעברו 3 חודשים מרגע הטעות ואינה מצמידה את הסכום לפיגור או מדד, כפי שהיתה עושה לו הייתי חייב אני את הכסף.
מפתיע, שלקוח פרטי יחיד יכול "בקלות" לשלם במזומן 720 ש"ח לחברת מירס אולם החברה שטעתה, מתעכבת ונסרחת כבר 3 חודשים בהחזרים ועוד לפי תנאיה.
מסקנתי היחידה ממקרה זה, שעדיין לא תם, היא: התרחקו מהחברה והמנעו מלעשות עימה עסקים. זוהי חברה עם שרות לקוחות המורכב מחבורה לא מקצועית ולא נימוסית הגובה כספים ללא צורך ואף אינה יודעת להתנצל כפי שצריך על טעויותיה, כנראה שנשמט מזכרונם שהם בתחרות עם חברות אחרות ושהם חיים בשנת 2006 והכי חשוב, הם פשוט שכחו שאנו הלקוחות, למעשה מפרנסים שלהם.
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
עקב תקלה, פורסמה הודעה מוטעית מטעם חברתנו ואנו מתנצלים על כך. מכל מקום, פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין לשביעות רצונו. הלקוח זוכה בגין החיוב השגוי. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה