|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
To Go |
שם בית העסק: |
חיפה, רח' החלוץ 32 |
סניף בית העסק: |
נזק כספי באשמתה של הנהלה של TOGO |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי 24.01.06 בחנות הנ''ל 2 זוגות של נעליים. למחרת התברר שבזוג אחד
בלטו מסמרים. הגעתי לחנות והחלפתי את הזוג לחדש.
נעלתי את הנעליים ( זוג חדש ) 2-3 פעמיים וראיתי שבהן נפלה סוליה. 7/2/2006הגעתי לחנות כדי לקבל כסף בחזרה או זוג חדש. אבל המוכרת
המליצה להדביק את הסוליה. אני לא הסכמתי ופניתי להנהלת רשת כדי לקבל כסף בחזרה או זוג חדש אבל אין שום תגובה מהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת כסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
גלית סלוק מ. משרד |
שם ותפקיד: |
להלן טיפול המערכת :
פניה ראשונה של הלקוחה במשרדי הנהלת טוגו התקבלה בתאריך 2/3/06 ,יום חמישי. הפניה עברה לטיפולו של מנהל אזור צפון כמקובל בכל פניה המגיעה למשרדי ההנהלה. |
תגובה: |
מנהל א.צפון יצר קשר עם הלקוחה וטיפל בנושא לשביעות רצונה. הטיפול נעשה עוד באותו סוף שבוע בו התקבלה הפניה.
בברכה, טוגו הנעלה והלבשה בע"מ. |
פתרון: |
|
|
|