|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
זמני האוטובוסים< |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כמעט כל יום אני מחכה הרבה זמן לאוטובוס קו 32 מרמות לגילה בזמני הערב, ואילו בלוח הזמנים כתוב שיש אוטובוס בתדירות של רבע שעה. וגם כשמגיע אוטובוס הנהגים תמיד עצבניים וצועקים על כל מי שמתלונן שהוא הגיע מאוחר.
|
הגברת תדירות הקו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראשית הרשי לי לציין בפנייך את העובדה כי ניתן לפנות לאגד ישירות באמצעות האינטרנט הפקס או הטלפון.
שנית, פנייתך התקבלה והיא תיבדק לגופה. באם יהיה צורך יתוקנו הליקויים אותם ציינת |
תגובה: |
בדיקת הליקויים |
פתרון: |
|
|
|