תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
הבטחות ללא כיסוי במוקד המכירה של פלאפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי מכשיר סלולרי ברשת ESC, במסלול סטודנטים. הטריגר לרכישה זו היה הבטחתה המפורשת של נציגת המכירות: "המכשיר אמנם עולה 30 ש"ח, אבל בשימוש מעל 200 ש"ח תקבל עליו החזר מלא".
שאלתי אותה מספר פעמים האם היא בטוחה בכך, היא הגיבה בביטחון מלא, והחלטתי לרכוש את המכשיר באמצעות שירות המשלוחים של החברה.
המכשיר הגיע, והתחלתי להשתמש בו. עם זאת, החשבונות הראשונים שהגיעו לא כללו את ההטבה המובטחת. לא הבנתי למה, עד שהיום (24.2) התקשרתי למוקד השירות של פלאפון, שם בישרו לי כי אני צריך לדבר ב-250 ש"ח (!!!) על מנת ליהנות מההטבה. הם תירצו זאת בכך שמדובר בתנאי התוכנית, אבל לי נראה שהם פשוט אימצו טריק ישן אך פשוט: להבטיח ללקוח בעל פה הבטחות ללא כיסוי, ואחרי שהוא מגלה שרימו אותו - שיחפש את החברים שלו. ממילא עכשיו הוא מחויב ל-36 חודשים.
הם מנצלים בציניות את העובדה שהאנשים לא קוראים את החוזים שלהם בעיון רב (בינינו, מי קורא חוזים רשמיים מראשיתם ועד סופם?), מה גם שהשליח מיהר מאוד ולא הספקתי לקרוא לפני שחתמתי לו, וכך דוחפים לאנשים "בונוסים" שיתגלו רק בהמשך.
זה אולי חוקי, אבל מסריח. מאוד מסריח. ועם חברה שחרטה על דגלה את אותו סירחון, אני ממש לא מעוניין לעשות עסקים, כך שככל הנראה אפסיק לדבר דרכם ואמשיך לשלם רק את ה-30 ש"ח על המכשיר למשך שלוש השנים הבאות, וגם להזהיר אחרים מפניהם.
במידה והתלונה לא תיפתר, אדאג לפרסם היטב את הטריק החדש של החברה - הבטחות בע"פ ואי קיומן בפועל - מאחר וזו לא הפעם הראשונה בה שמעתי על השיטה. פשוט חוצפה, שלא לומר רמאות. מה אני אמור לעשות בפעם הבאה שאני מדבר עם נציגת שירות שלהם - להקליט את השיחה?
כספי סוג הנזק :
הוראה לזכות את חשבוני בסכום המכשיר בשימוש מעל 200 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר אחראית פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על הפנייה. מר כהן טופל על ידי נציגנו באופן מלא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו 166* או 03-5727766. בברכה, תמר אחראית פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה