שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
Cellcom (סלקום) |
שם בית העסק: |
גבעת שאול ירושלים |
סניף בית העסק: |
חוויה בלתי מוצדקת שעברתי בסניף סלקום ובקשה לתקן |
נושא התלונה: |
בצלאל הילה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 15 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון נייד ממשווק מורשה של חברת סלקום בחנות "זמן אוויר" בירושלים. המכשיר התקלקל לי, כאשר ניגשתי לתקן את המכשיר במרכז השירות של סלקום, בגבעת שאול בירושלים, סירבו לתקן לי אותו בטון גבוה ותוקף מתוך הטענה כי המספר שלי לא רשום במחשב. אם לא מספיק התגובה השקרית כי מספרי לא רשום במחשב, בנוסף, האשימו אותי בקול רם כי המכשיר שבו אני מחזיקה גנוב. אציין כי במהלך השיחה שלי עם נציגי שרות לקוחות סלקום במרכז גבעת שאול, היו הרבה אנשים ממתינים ומטופלים מסביבי ששמעו את השתלשלות הסיפור כולל הטענה כי מכשירי לא קיים ושהוא גנוב, והמצב הביך אותי מאוד! לא ניתן לתאר את הרגשתי, גם במקום, וגם לאחר מכן ביציאה ובימים הבאים, כאשר נזכרתי בטענות השקריות, המאשימות והמביכות אשר היו מופנות אלי. בסוף, נזכרתי כי שלמתי בכרטיס אשראי. בעקבות זה, פניתי לחברת כרטיס האשראי שלי אשר העבירו לי העתק של החשבון אשר מעיד על כך ומוכיח חד משמעי שאני אכן רכשתי את המכשיר (שקיים) וכי לא גנבתי אותו. שלחתי את ההוכחה לסלקום ורק אז הם הוסיפו במחשב שלהם את המכשיר שלי. בינתיים המכשיר לא תוקן ובעקבות זאת ניסינו לפתור את הבעייה ע"י קניית סוללה ואף מטען אך זה לא עזר. סלקום בחוצפתם הציעו לשלוח לנו כרטיס זוגי לסרט שממש לא רצינו ולא מפצה כראוי על הזמן שביזבזנו, על הכסף ועל העוגמת נפש. אנחנו דרשנו פיצוי הולם כמו תיקון הפלאפון או מכשיר חדש, אך הם לא השיבו בחיוב לבקשתנו.
|
עוגמת נפש, עלבון בזבוז כסף וזמן. |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם כמו תיקון הפלאפון או מכשיר חדש. |
פתרון נדרש : |
|
|