תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
שיחה מזוהה בסלקום עולה כסף כאשר בשאר החברות השירות ניתן חינם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לפני כמה זמן למוקד סלקום כדי לשאול אותם למה אני צריכה לשלם עבור שירות שיחה מזוהה כל חודש סכום של 12.90 שבשאר החברות לא נדרשים לשלם עבור שירות זה שזה השירות הכי בססי שיש לראות על הצג מי מתקשר אליך.
נתקלתי ביחס מזלזל מאוד!! הנציגה שדיברה איתי ניתקה לי את השיחה בפנים , לאחר שהתקשרתי שוב כדי להבין מדוע הנציגה ניתקה לי בפנים נאמר לי שאם אני רוצה האחראי יחזור אלי תוך שעה וחצי , עברה שעה וחצי הוא לא יתקשר , אז אני התקשרתי אלהם בשביל להבין למה הוא לא מתקשר ואמרו לי שיתבעו אותי על הטרדה במשטרה בגלל שאני מתקשרת כל הזמן. התקשרתי רק שלוש פעמים בפעם הראשונה ניתקו לי בפעם השניה נאמר לי שהאחראי יחזור אלי ובפעם השלישית איימו עלי שהם יגישו תלונה נגדי במשטרה , באותו יום האחראי לא התקשר אלי, אבל הוא התקשר אלי יום למחרת ,שאלתי בנוגע לזאת שניתקה לי הוא אמר לי שזה לא התחום שלו ושיום ראשון יתקשרו אלי המנהלת של זאת שניתקה לי. היחס שלו אלי היה כאילו הוא רק רוצה להתפטר ממני ושאני יסיים כבר לדבר.
כל מה שרציתי לדעת זה למה אני צריכה לשלם על שיחה מזוהה שבשאר החברות לא משלמים.
זה לא סיבה לנתק לי בפנים, להתייחס אלי כאילו אני מעיקה ולטרטר אותי מאחד לשני , ניפגעתי מהיחס שנתנו לי כאשר כל מה שרציתי היא רק תשובה לשאלה שלי: למה בסלקום צריך לשלם שיחה מזוהה כאשר בשאר החברות לא צריך לשלם על זה?
עוגמת נפש , עלבון, יחס מזלזל מצד נציגי השירות והאח סוג הנזק :
לא לנתק ללקוחות שלכם בפנים , לשנות את זה שרק בסלקו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי, פניות הציבור - ס שם ותפקיד:
שלום רב, לצערנו, גב' לירון ציינה בפנייתה מספר סלקום שגוי. לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתוה נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בברכה, סלקום ישראל בע"מ תגובה:
ראה/י תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה