תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רמאות בלי בושה נושא התלונה:
כהן עינב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
משפחתי מנויה באורנג' כבר מספר שנים במסלול העסקי. בכמה החודשים האחרונים התעניינו בשדרוג המכשירים שברשותנו אך מאחר ולא קיבלנו הצעה הוגנת מסוכן המכירות התכוננו לעבור לחברה סלולארית אחרת. כמובן שאחרי "הצהרה" מסוג זו פנו אלינו מהחברה בהצעה טובה יותר ואכן שבוע שעבר, שידרגנו את 4 המכשירים שברשותנו.
מספר ימים ספורים אחרי עסקת השידרוג, חברת אורנג' יצאה במבצע אשר מעניק כרטיס טיסה לחו"ל לכל מי שמשדרג את מכשירו לאחד ממכשירי נוקיה השייכים למבצע. (אנחנו שידרגנו 4 מכשירים למכשיר נוקיה 6101 שכלול במבצע).
כששמענו על המבצע פנינו לחברה ונציגי המכירות טענו כי הם לא ידעו על כך שהם הולכים לצאת במבצע, וכי אנחנו שידרגנו לפני תחילת המבצע ולכן זה לא תקף לגבי העיסקה שלנו.
מנהלת השירות ניסתה לשכנע את אבי במשך שבועיים למה כדאי לו לשדרג את המכשירים ולא אמרה מילה לגבי המבצע.
(איך יכול להיות שחברה לא יודעת שהיא הולכת לצאת במבצע??? טענה אבסורדית לחלוטין ומזלזלת בלקוח)
בנוסף הם טוענים כי כביכול המבצע לא תקף למסלול בו אנו נמצאים מאחר ואנו מקבלים הנחה של 10 ש"ח בתשלום החודשי, מחיר שמתגמד לעומת כרטיס טיסה
לחו"ל. שכן אם היינו יודעים על המבצע היינו מוותרים על ההנחה בתשלום.
עדיין לא קיבלנו תגובה סופית מהחברה אבל אני המומה מההתנהגות ה"נחשית" והתחמנית של החברה ויש לנו כל כוונה לבטל את העיסקה של השדרוג ולעבור לחברה אחרת.
מה שהכי מרתיח אותי זה לא העובדה שלא קיבלנו כרטיס טיסה לחו"ל אלא הגישה המזלזלת והתחמנית של החברה כלפי הלקוח.

עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה