תלונות מתאים לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מתאים לישעות פתיחה מתאים לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
מתאים לי שם בית העסק:
סניף קניון המותגים בגנדן סנטר פולג בנתניה כתובת:
החלפת מכנסי ג'ינס שנקרעו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לסניף הנל של מתאים לי בטענה שמכנס ג'ינס אשר רכשתי מהם לפני כ-11 חודש נקרע באיזור מעל לברך, קרעים קטנים שמוכיחים שיש פגם בבד ולא קרע שבוצע בזדון. לאחר המתנה של כשבועיים, נאמר לי שמאחר והמכנס נרכש לפני למעלה מחצי שנה, אין אחריות למוצר.
יש ברשותי מכנסי ג'ינס בני למעלה מ-10 שנים ואין בהם שום קרעים, ובנוסף, יש לי מכנס ג'ינס נוסף אשר קניתי מהם קצת אחרי, שגם הוא נקרע באיזור המפשעה, שם כנראה מחיכוך של בד בבד, הבד ממש דק כנייר שם, ולבסוף נכנע ונקרע. עם המכנס הזה לא ניגשתי אליהם מאחר ואין סיכוי שהם יתקנו ו/או יחליפו או יפצו אותי בשום דרך. (דרך אגב, עדיין לא מצאתי את הפנאי ללכת ולקחת את הג'ינס הוא עדיין אצלם). אני לא חושבת שאורך החיים של מכנסי ג'ינס הינו 6 חודשים ותו לא, אלא אם כן מדובר במוצר מאיכות ירודה ביותר (שעליו שילמתי במיטב כספי ומחירו לא היה זול מאד). אני מבקשת שיתקנו או יחליפו את הפריטים הפגומים. למותר לציין שאני לקוחה של החברה מזה שנים רבות ,ואני רוכשת מהם מוצרים בסכום של אלפי שקלים בשנה (מאחר והם בין החנויות היחידות למידות גדולות ושמרתי להם אמונים הרבה שנים, אך לא עוד).
עוגמת נפש סוג הנזק :

מתאים לי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה