תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
אופטיקה הלפרין שם בית העסק:
חוצות המפרץ סניף בית העסק:
שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי משקפיים באופטיקה הלפרין, תוך חצי שנה המסגרת נהיתה חלודה בצדדים. פניתי אל אופטיקה הלפרין על מנת להחליף את המסגרת. הם רשמו את הפרטים, את סוג המסגרת ואמרו שיצרו איתי קשר כשהמסגרת תגיע, אמרו לי שזה יהיה תוך פחות מחודש. עבר חודש ואף אחד לא התקשר, ניגשתי אל הסניף ואמרו לי שזה עוד לא הגיע. עבר עוד חודש וזה עדיין לא הגיע. אחרי חודש נוסף והמון נדנודים סוף סוף המסגרת הגיע והם הועילו בטובתם להחליך לי אותה. אני סטודנט ואין לי הרבה זמן פנוי לבלות באופטיקה, הם אמרו שזה יהיה מוכן תוך חצי שעה בטוח. אני עזבתי את המקום וביקשתי מחברתי לאסוף אותם אחרי שעה וחצי. חברתי גם כן מיהרה למקום כלשהו ובדרך קפצה לקחת את המשקפיים. לתדהמתה הם לא היו מוכנים והמוכרים ביחד עם האופטיקאי ישבו ופטפטו להנהתם. כאשר היא שאלה האם המשקפיים מוכנים נאמר לה שלא, וכשהיא שאלה מדוע זה לא מוכן כפי שהובטח והיא עוד הגיע מאוחר יותר המוכרת התחילה להרים את הקול ואמרה שהיה הרבה עבודה. וכשנאמר לה שהשרות שלהם רע, והם לא עומדים במילה שלהם במיוחד לגבי איחור מופרז של 3 חודשים היא אמרה שהיתה טעות וזה לא אשמתם. אז זו הייתה אשמתי או משהו?? הסיפור הזה נגמר...
אחרי כחודשיים באותם משקפיים נשבר החלק שיושב על האף. ניגשתי באי רצון לאופטיקה וביקשתי שיתקנו. הם לקחו לי את המשקפיים ואמרו שתוך שבוע החלק יגיע. אני שאלתי אם בטוח הוא יגיע ולא יקח עוד פעם חודשים ואולי כדאי שאני אביא את המשקפיים כאשר החלק יגיע, אמרו לי לא לדאוג ולהשאיר. עברו 3 שבועות ולא היה צלצול. החלתתי לקפוץ לשם. שאלתי על המשקפיים והם אמרו שהם מזמן מחכים ואין את החלק שצריך להחליף. אז למה לא התקשרו אליי???
בסוף החליפו לי למסגרת אחרת. אבל עד שמקבלים שרות באופטיקה הזאת והחוצפה של המוכרים פשוט בלתי נסבלת. אני לא קונה שם יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מהסניף ושיפור השרות שהם נותנים ללקוחות והי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
עצי - מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
הסניף יצר קשר עם הלקוח והתנצל בפני הלקוח הוצע ללקוח כפיצוי זוג עדשות חודשיות הלקוח הוזמן להגיע לסניף בזמנו החופשי. יחד עם זאת אני רוצה להפנות את תשומת לבכם כי הלקוח קבל מסגרת חלופית ,יתכן שנאלץ להמתין ,מאחר והסניף היה צריך לאתר מסגרת ולבצע בעברה מסניף אחר תהליך שלוקח לעיתים זמן . בכל מקרה אופטיקה הלפרין עושה כמיטב יכולתה לתת שירות נאות ללקוחותיה מאחר וטובת הלקוח עומדת לנגד עינה תגובה:
הסניף יצר קשר עם הלקוח והתנצל בפני הלקוח הוצע ללקוח כפיצוי זוג עדשות חודשיות הלקוח הוזמן להגיע לסניף בזמנו החופשי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה