תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מרידיאן ים המלח שם בית העסק:
אכזבה ושירות לקוי ברשת מרדיאן ים המלח. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש בתאריך 12.01.2006 ,בעלי הפתיע אותי לכבוד גיל 30 ,ולקח אותי לסוף שבוע,הגענו ביום חמישי ב9:30 ,כאשר היה מגיע לנו ע"פ התעריף ארוחת בוקר,ניסינו להיכנס לחדר האוכל,אך ללא הצלחה,נאמר לנו להמתין או לעלות לחדר האוכל שנמצא בקומה העליונה,עלינו לפי בקשתם,ושם נאמר שאין מקום,ויש לרדת לקומה התחתונה,מצאנו את עצמנו "עושים כושר"שלא מרצוננו,לאחר חצי שעה של מירוצים והמתנה נכנסנו לחדר האוכל,כאשר היתה אכזבה הן בשירות המלצריות,שטענו שהן חדשות ואין להן מושג היכן נמצא כפית,כאשר ביקשנו לערבב את הסוכר,לאחר סיום הארוחה,אמרנו ניתן "צאנס",כי יש עוד את כל הסוף שבוע להינות,ביום חמישי בערב,נכנסנו לחדר האוכל,אך נאלצנו להמתין עים הצלחת ביד עד ללקיחת האוכל כ45 דקות,לאור התור הנסער,כ"נל גם לגבי יוםשישי,אני ממש מאוכזבת מהשירות של המלון,שהרי אין זה מכובד,כאשר משלמים סכום גבוה ,לקבל שירות"על הפנים",מה שברור לי שלעולם לא אחזור לשם,וכבר פירסמתי לחברי על הענין,לידעתכן ולטיפולכן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם,ושיכנוע מדוע זה קרה????. פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
ערן טובול, מנהל קשרי א שם ותפקיד:
ג.נ , אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך. שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והמוצר במלונינו. נשמח לראותך בקרוב בין אורחינו. תגובה:
בהמשך לשיחתך עם אילן דיין ממחלקת קשרי אורחים, אשמח להעניק לך יום כיף הכולל כניסה לספא ולבריכות, קפה ועוגה,ארוחת בוקר וארוחת צהרים. ההזמנה הינה לזוג, לא כולל חגים ותוקפה עד לתאריך 30/12/06 בכפוף לתפוסת המלון. מכתב המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אלייך באמצעות הדואר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה