|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
פגיעה ברכב וחוסר תגובה מהחברה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 22.2.06 אוטובוס אגד גלש מנתיבו ושבר לי את המראה הצדדית בצד הנהג. באתו היום, מוקד אגד הפנה אותי למספר פקס לא נכון. למחרת גיליתי את המספר הנכון, ונשלח עוד פקס לאגד. לא שמעתי מהם שום דבר. ב.26.2.06, ניסיתי לתפוס את מחלקת הביטוח בטלפון אך כל היום לא ענו.... בפניה הראשונה נאמר שאוכל לתקן לבד ולשמור את הקבלה. ביקשתי לקבל את אישור זה כתוב אך שום דבר לא הגיע. מה עלי לעשות? אין עם מי לדבר. ובינתיים המראה שבורה.... באמת טוב שההגה בידדים של אגד!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תגובה לפניתי ואישור על תשלום הנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לצערי יש לי הרושם כי פנית עד כה לגורמים הלא מתאימים.
אכן, עליך לפנות למחלקת הביטוח באגד.
ניתן לפנות למזכירת המחלקה - ירדנה 039142471 או לאחראי על הביטוח דני - 039142478
בברכה. |
תגובה: |
פנייה למחלקת הביטוח |
פתרון: |
|
|
|