תיאור הבעיה:
יום א' בשעות הצהרים אוטובוס קו320 ממודיעין עילית לירושלים אמור לצאת בשעה15:50 מתחנתו הראשונה כך שיצא מן היישוב לאחר רבע שעה (16:05) למעשה הגיע לצומת ברכפלד רק ב16:15.
כמובן האוטובוס מפוצץ בנוסעים וגם לגבי זה אין הרי טעם להתלונן התשובה הרי ידועה מראש: "אנו פועלים לפי כללי המכרז" את זה שהמכרז היה כשהיו במקום פחות אלפי אנשים לא כל כך מבינים בסופרבוס וגם לא שהיה במפורש כתוב שם שיתגברו לפי המצב.
אנו עולים לאוטובוס משתדלים להתמקם בעמידה למשך הנסיעה לירושלים, אך לא, כאילו האוטובוס לא מראה סימני תזוזה למרות שכבר גמר להעלות את כל האנשים. האנשים מחכים בסבלנות עד שלבסוף ניגשים לנהג :"מה קורה, למי מחכים?" - האוטובוס לא טוב לא יכול ליסוע לירושלים. טוב אז מה עושים? צריך להגיע אוטובוס חלופי כל רגע, אז למה בכלל העלית אותנו?
האנשים שעומדים ירדו ראשונים לחר מכן גם היושבים האנשים המבוגרים, והתינוק שכל כך רצה כבר לאכול יחכה לאוטובוס הבא..
כמובן האוטובוס לא מגיע. ועל פנינו חולפים להם כמה אוטובוסים ריקים, מנסים לפנות לשרות לקוחות ששם כמובן אין תשובה. למישהו היה איזה מספר של אחד האחראים אמרנו אין מה להפסיד, וכך היתה התשובה: מה אתה מתקשר אלי תתקשר לשרות לקוחות, -אבל רק אתה יכול לתת לאוטובוס הוראה להגיע אלינו, תתקשר לשרות לקוחות!
בשלב זה כבר לא יכלתי להתעכב ועליתי לירושלים ברכבי האישי.
|