|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Mirs (מירס) |
שם בית העסק: |
מוקד 166 |
כתובת: |
מוקד 166 |
סניף בית העסק: |
זילזול בלקוח על ידי אי מתן פתרון תוך 48 שעות כמובטח ואי חזרה בטלפון ללקוחiv |
נושא התלונה: |
אנגלמאיר יעקב |
שם/כינוי: |
יום ראשון 19 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אין כיסוי באזור בו נימצא העסק שלי וביתי עקב זה ניגרמים לי נזקים כי לקוחות אינם יכולים ליצור קשר עימי . אי לכך בקשתי להיתנתק מהשרות הגרוע ו או לעבור ל
שימוש בחבילה זולה יותר . וזאת מבלי לשלם קנס יציאה היתנתקות.אין אפשרות לקבל שרות הוגן בשרות הלקוחות . כולם משקרים מבטיחים ימים רבים לטפל ולא חוזרים אליי . כנראה הוסיפו 30000 מכשירים לצבא ואינם מצליחים לתת שרות .
|
עוגמת נפש ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
היתנתקות ללא תשלום קנס עקב אי כיסוי ויחס מזלזל במש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אולגה חלוץ - מנהלת יחי |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
* ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|