תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Mirs (מירס) שם בית העסק:
מוקד 166 כתובת:
מוקד 166 סניף בית העסק:
זילזול בלקוח על ידי אי מתן פתרון תוך 48 שעות כמובטח ואי חזרה בטלפון ללקוחiv נושא התלונה:
אנגלמאיר יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אין כיסוי באזור בו נימצא העסק שלי וביתי עקב זה ניגרמים לי נזקים כי לקוחות אינם יכולים ליצור קשר עימי . אי לכך בקשתי להיתנתק מהשרות הגרוע ו או לעבור ל
שימוש בחבילה זולה יותר . וזאת מבלי לשלם קנס יציאה היתנתקות.אין אפשרות לקבל שרות הוגן בשרות הלקוחות . כולם משקרים מבטיחים ימים רבים לטפל ולא חוזרים אליי . כנראה הוסיפו 30000 מכשירים לצבא ואינם מצליחים לתת שרות .
עוגמת נפש ביזבוז זמן סוג הנזק :
היתנתקות ללא תשלום קנס עקב אי כיסוי ויחס מזלזל במש פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה