תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
013 ברק שם בית העסק:
חיוב שלא לפי הסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מנויה כחצי שנה בחברת ברק בשיחות לחול, לפני כחודשיים ביצעתי העתקת קו לדירתי החדשה, העתקה ולא קו חדש, למרות שלא רשום כלום בחוזה מולם על עידכון החברה על העתקה חוייבתי ב 200 ש"ח על שיחות ולא קיבלתי את ההנחה המגיעה לי לפי המנוי שישי לי איתם בטענה שהם לא יודעים על העתקת הקו. בבזק טוענים שבאופן אוטומטי מתעדכן אצלם המספר החדש כנדרש בחוזי המדינה. החברה מסרבת בכל תוקף לזכות אותי על ההפרש (בערך סכום של 190 ש"ח) בטענה שלא יידעו ואצלם מופיע המספר הישן.בחוזה מולם לא רשום דבר , בנוסף על כך נתקלתי בציחקוקים מצד נציגת שירות הלקוחות שלהם וקיבלתי ויכוחים על מי צודק ומי טועה כשכל טענתי הייתה לזיכוי כספי. תחושתי היא שהחברה מקטינה ראש ואינה מיידעת לקוחות בחוזה ראשוני כדי שיוכלו לחייב בסכום מלא ולא לפי המנוי שנקבע. זו כבר פעם שנייה שיש לי חיוב שלא כראוי איתם, פעם קודמת הם לא יידעו אותי שהמנוי שעשיתי תקף על מספרים של טלפון ביתי רגיל ולא לפלאפון.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על הפרש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• מספרו של הקו, עליו מדברת גב' לוי בפנייתה, שונה מזה שהיה מעודכן במערכות 013 ברק. יצויין, כי שינוי זה לא הובא לידיעתה של חברתנו ע"י הלקוחה, או ע"י חברת בזק. • למרות האמור, לפנית משורת הדין ומתוך מטרתנו להעניק שירות איכותי ומשביע רצון לקהל לקוחותינו, זוכתה גב' לוי בהפרשים בין המחיר ששילמה למחיר המבצע האטרקטיבי, הקיים במנוי על שמה בחברת 013 ברק. • לשמחתי, נפתר הנושא לשביעות רצונה של גב' לוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה