תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר הזמנו רכב מחברת אופרן ברח בן יהודה בת"א. הרכב היה אמור לשרת אותנו בטיול שערכנו בארה"ב, נאבדה . הוזמן רכב עם כסא תינוק, והכל שולם מראש. בבואנו לקחת את הרכב לא היה כל כסא תינוק. מובן שלא יכלנו להמשיך בדרכנו עם תינוקת בת שנתיים. לא נמצא בתחנת ההשכרה כל כסא תינוק מתאים - ונאלצנו לחכות שם ארבע שעות! עם תינוקת בת שנתיים ואשה בהריון (חודש חמישי)?
מאחר ולא נמצא כסא מתאים - נמסר לנו רכב ישן יותר, שבעבורו נמצא כסא. לאחר 4 שעות המתנה, כאשר השעה היתה 16:00 עזבנו את תחנת ההשכרה. מובן שיום טיולים שתוכנן - בוטל.
למחרת בבוקר - כאשר רצינו , סוף סוף, לצאת לטיול המתוכנן - האוטו נתקע ולא הניע. שוב חיכינו שעה עד שהגיע מכונאי, ולאחר מכן עוד שעה עד אשר הביאו לנו רכב אחר. שוב שובש יום טיול בארה"ב וטלטלולים הן לאשה הרה והן לתינוקת.
בכל פעם שהיתה תקלה התקשרתי למשרד אופרן בארץ,ודיברתי עם מנהל שירות הלקוחות גב ליאת גלר שהבטיחה שכאשר נחזור לאר. הנושא יטופל.
עם שובנו לארץ, - כתבתי מכתבים לאופרן, על חלקם לא טרחו להשיב לי אלא לאחר שתזכרתי שוב , בחלקם ניסו להתנער מכל אחריות באמרם כי האחריות לאי עמידה בתנאי ההשכרה היא של החברה בארה"ב.
נכון להיום, חברת אופרן הואילה "לזכות" אותי בגין שני ימי השכרה , ומתעלמת מכל בקשה שלי לפיצוי בגין אובדן ימי טיול ( טיול של פעם בחיים לארה"ב), עוגמת נפש, בזבוז זמן,הוצאות כספיות מיותרות שנגרמו עקב כך.
מעבר לכך - אינני רואה כל הליכה לקראתי בכך שהואילו לוותר לי על שני ימי השכרה שהרי זה מתחייב נוכח העובדה שהרכב לא נמסר בזמן במועד הלקיחה, ונוכח העובדה שהרכב שנמסר לא היה תקין ובלאו הכי אי אפשר היה לנסועע איתו.
במידה הצורך אעביר אליכם את התכתובת שלי ודרישותי לאופרן
|