תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אופרן (Ofran) שם בית העסק:
תל אביב סניף בית העסק:
אי עמידה בתנאי החוזה וגרימת ביטול טיול בלאס ווגאס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר הזמנו רכב מחברת אופרן ברח בן יהודה בת"א. הרכב היה אמור לשרת אותנו בטיול שערכנו בארה"ב, נאבדה . הוזמן רכב עם כסא תינוק, והכל שולם מראש. בבואנו לקחת את הרכב לא היה כל כסא תינוק. מובן שלא יכלנו להמשיך בדרכנו עם תינוקת בת שנתיים. לא נמצא בתחנת ההשכרה כל כסא תינוק מתאים - ונאלצנו לחכות שם ארבע שעות! עם תינוקת בת שנתיים ואשה בהריון (חודש חמישי)?

מאחר ולא נמצא כסא מתאים - נמסר לנו רכב ישן יותר, שבעבורו נמצא כסא. לאחר 4 שעות המתנה, כאשר השעה היתה 16:00 עזבנו את תחנת ההשכרה. מובן שיום טיולים שתוכנן - בוטל.
למחרת בבוקר - כאשר רצינו , סוף סוף, לצאת לטיול המתוכנן - האוטו נתקע ולא הניע. שוב חיכינו שעה עד שהגיע מכונאי, ולאחר מכן עוד שעה עד אשר הביאו לנו רכב אחר. שוב שובש יום טיול בארה"ב וטלטלולים הן לאשה הרה והן לתינוקת.
בכל פעם שהיתה תקלה התקשרתי למשרד אופרן בארץ,ודיברתי עם מנהל שירות הלקוחות גב ליאת גלר שהבטיחה שכאשר נחזור לאר. הנושא יטופל.
עם שובנו לארץ, - כתבתי מכתבים לאופרן, על חלקם לא טרחו להשיב לי אלא לאחר שתזכרתי שוב , בחלקם ניסו להתנער מכל אחריות באמרם כי האחריות לאי עמידה בתנאי ההשכרה היא של החברה בארה"ב.
נכון להיום, חברת אופרן הואילה "לזכות" אותי בגין שני ימי השכרה , ומתעלמת מכל בקשה שלי לפיצוי בגין אובדן ימי טיול ( טיול של פעם בחיים לארה"ב), עוגמת נפש, בזבוז זמן,הוצאות כספיות מיותרות שנגרמו עקב כך.
מעבר לכך - אינני רואה כל הליכה לקראתי בכך שהואילו לוותר לי על שני ימי השכרה שהרי זה מתחייב נוכח העובדה שהרכב לא נמסר בזמן במועד הלקיחה, ונוכח העובדה שהרכב שנמסר לא היה תקין ובלאו הכי אי אפשר היה לנסועע איתו.

במידה הצורך אעביר אליכם את התכתובת שלי ודרישותי לאופרן
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
ליליאן ספיר, מנהלת שיו שם ותפקיד:
גב' סופר קיבלה תשובות בכתב לכל אחד משלושת מכתביה במסגרת זמן התגובה של 21 ימי עבודה, אשר היה ידוע לה מראש (הראשון תוך 18 ימי עבודה, השני תוך 4 ימי עבודה והשלישי תוך 10 ימי עבודה). דרישתה הראשונית של גב' סופר על איחור של 4 שעות בקבלת כסא תינוק היה למעלה מ 10,000 ש"ח. גב' סופר קיבלה החזר של 111.40 דולר שהם כ 30% מעלות השכרת הרכב (כמעט 3 ימי שכירות). גב' סופר שכחה לציין, כי הרכב לא התניע כיוון שהשאירה את אורות הרכב דולקים ולכן התרוקן המצבר. היא קיבלה שירות ופתרון מחברת ההשכרה Alamo תוך כשעתיים. תגובה:
אין, לא היתה ולא תהיה כל התנערות מצד אופרן, ההבדל ביננו הוא בסך הכל בגובה הפיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה