תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור השפלה איזור:
תמי 4 שם בית העסק:
אור יהודה סניף בית העסק:
טעויות בהנהלת חשבונות של החברה וכתוצאה מכך מכתבי איום בתביעה משפטית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
התקבל מכתב בו הננו חייבים לחברה כסף בגין מסנן ומנורה למכשיר הקיים בביתנו.
פניתי לחתומה על המכתב לקבלת הסבר שכן יש הוראת קבע. הבנתי שהגביה הופנתה לכרטיס שגוי שלא קיים , אולם חצי שנה קודם גבו מכרטיס נכון. הפנתי תשומת ליבה שתברר בויזה כיצד בעבר גבו מכרטיס נכון וכעת פנו לכרטיס מבוטל.
הבחורה התעקשה לקבל נתוני כרטיס לצורך גביה וסירבה בתוקף לבדוק הטעות אצלה . לאחר השיחה הטלפונית שנערכה מיוזמתי קבלנו מכתב עם איום לתביעה ודרישת דמי גביה וטיפול. נסיון חוזר לדבר עם בכיר בחברה ניתקל בסירוב מוחלט.
אנשי השירות מרימים קול מתוכנתים למטרה וללא שוב יכולת חשיבה עצמאית לבדיקה של טעותם. נשלח אליהם בפקס מכתב ודף ויזה מחיובי מרץ המוכיח שגבו בעבר מכרטיס נכון. הבנתי שזו חברה שגם לא מגיבה לפניות באינטרנט.
המסקנה אחת - לא להתקשר לכזו חברה!!!! אנחנו נסיים את ההתקשרות עימם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו. ראשית, אנו מתנצלים על המענה שקיבלת מאיתנו ועל חוסר השרותיות שבה טופלת אנו רואים זאת בחומרה וברור לנו לחלוטין כי מעבר לתקלות שעלולות לקרות אנו נידרשים בראש ובראשונה לתת מענה שירותי ואדיב לכל פניה של לקוח. מבדיקה שביצענו עולה כי עקב באג במערכת המידע לא נשמרו פרטי האשראי העדכניים שמסרת לנו ולכן נוצר חוב כספי בגין החלפים. אין בכוחנו לשנות את מה שקרה אך אנו נעשה את כל הדרוש למנוע מקרים דומים בעתיד. בשיחתנו עימך מסרת כי פנייתך טופלה עד תום. נשמח לעמוד לשרותך בברכה, חברת תמי 4 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה