תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
דיגיטל אייג' שם בית העסק:
אשדוד כתובת:
דיגיטל סרוויס חולון סניף בית העסק:
שרות גרוע שאין מילים לתאר רצף של שקרים אין שרות אין אחריות נושא התלונה:
מימוני רוני שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך האירוע:

רכשתי מקרר מסוגLG צבע בז בתאריך 6.6.2005 ברגע שהמקרר היגיע גילינו מכה בדלת המובילים אמרו לנו להיתקשר לחברה שיחליפו את הדלת אחרי שבוע הגיע טכנאי של חברת דיגיטל סרוויס חולון הוא החליף את הדלת על הדרך שבר את מיתקן הביצים אחרי שהוא הלך הבחנו שהצבע לא תואם את דלת תא המקפיאומיתקן הביצים סדוקהיתקשרנו לחברת דיגיטל סרוויס והם שלחו את אוטו טכנאי עים היתנהגות פרועהואת הדלת שלי הישנה בחזרה אבל עים המכה לא היסכמתי והוא אמא שבישביל לקבל דלת חדשה צריך לחכות 3 חודשים היסכמנו ועד היום משא טלפונים שנותקושום מנהל בכיר לא רצה לענות לנו לטלפון השרות גרוע והיחס מזלזל חברה גרועה מאוד בשרות גם ליבואן של המקרר היתקשרנו וכלום עד היום אנו רוצים ליפנות לכל מי שיכול להחזיר לנו את כספנו בחזרה ולא ניתעסק יותר עים מוצרי מקררי LG תיאור הבעיה:

עוגמת נפש

תיסכול שחייב תביעה סוג הנזק :
החזרת המקרר והחזרת התשלום מהר פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנלת שרות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח.לשביעות רצונו. תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה