תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Mirs (מירס) שם בית העסק:
חידוש התחייבות לשלוש שנים נוספות בגין שינוי חבילה. נושא התלונה:
אליה ליאור שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר שניתי את החבילה שלי לחבילה, הכוללת מספר דקות רב יותר ולא דרשו ממני, חידוש לשלוש שנים נוספות.
כיום איני צריך מספר רב של דקות, ולשם שינוי החבילה מירס דורשת ממני, התחייבות לשלוש שנים נוספות.
למה?
מדובר ב670 ש"ח כל חודש.
כספי סוג הנזק :
החלפת חבילה לחבילה הזולה ביותר. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה