תיאור הבעיה:
לאחר שבקשתי שיחסמו לי את שירותי הגלישה במכשיר הטלפון שברשותי (סלקום מאשרת זאת), חוייבתי בעשרות שקלים עבור שימוש בשירות זה (עבור 'תטיס').
למרות כל זאת, חוייבתי בעבור שירות זה פעם אחר פעם וממשיך אני להיות מחוייב בעבור שירות זה, החסום על ידי סלקום ושירות זה חסום טכנית, לשימוש במכשיר זה.
כמובן שבתור לקוח שנכנסים לכיסו וגובים ממנו תשלום עבור שירות שאיננו מקבל כלל וכלל, מאמין אני, מן הסתם, שאינני הקורבן היחידי. בפרט אצל אותם לקוחות המשתמשים בשירות זה ואין להם כל אינדיקציה עבור גובה החיוב, באם החיוב גבוה מהתשלום האמור להתבצע בפועל ומשקף את השימוש בשירות זה או שהינו מופרז ובכמה.
לטעמי, מקרה זה הינו חמור ביותר והינו מקרה גניבה לכל דבר הנמשך ואיננו נפסק.
|