תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
חיובי שוא עבור שרותי אינטרנט שנחסמו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שבקשתי שיחסמו לי את שירותי הגלישה במכשיר הטלפון שברשותי (סלקום מאשרת זאת), חוייבתי בעשרות שקלים עבור שימוש בשירות זה (עבור 'תטיס').
למרות כל זאת, חוייבתי בעבור שירות זה פעם אחר פעם וממשיך אני להיות מחוייב בעבור שירות זה, החסום על ידי סלקום ושירות זה חסום טכנית, לשימוש במכשיר זה.
כמובן שבתור לקוח שנכנסים לכיסו וגובים ממנו תשלום עבור שירות שאיננו מקבל כלל וכלל, מאמין אני, מן הסתם, שאינני הקורבן היחידי. בפרט אצל אותם לקוחות המשתמשים בשירות זה ואין להם כל אינדיקציה עבור גובה החיוב, באם החיוב גבוה מהתשלום האמור להתבצע בפועל ומשקף את השימוש בשירות זה או שהינו מופרז ובכמה.
לטעמי, מקרה זה הינו חמור ביותר והינו מקרה גניבה לכל דבר הנמשך ואיננו נפסק.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עברי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. עופר- פניות הציבור תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה