תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
ליקוי חמור בשרות נושא התלונה:
מילר משה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מנויה ותיקה בחברתכם (החשבון מנוהל ע"ש בעלי ), ולרוב הייתי מרוצה מן השרות.
אולם המקרה האחרון גרם לי להחליט כי אני עוברת לרשת סלולרית אחרת).

בסופ"ש שבין התאריכים 17-22/02/2006 נסענו בעלי ואני לסופ"ש בונציה, איטליה.
לקראת הנסיעה הכנתי שעורי בית ובדקתי באתר האינטרנט שלכם מה עליי לעשות ע"מ שאוכל להשתמש במכשיר באיטליה: אילו רשתות עובדות שם, מהם התעריפים, ומהו "שירות חיסכון עולמי". למדתי שעם שלושה מפעילים מתוך הארבעה ניתן להתקשר דרך המבצע בהוזלה משמעותית ללא הרשמה מוקדמת. למדתי את הנושא, הדפסתי חומר והייתי רגועה שיש בידיי כל המידע הנחוץ לי לשם התקשרות עם 3 ילדיי שהשארתי בארץ. לבני יש מנוי (אורנג' משפחה...).

אולם, לצערי הרב, מיד עם הגיעי לונציה ניסיתי להפעיל את המכשיר לפי ההוראות שניתנו באתר, אך לשוא. המכשיר איתר אמנם 3 מפעילים מקומיים, אך לא יכולתי ליצור את ההתקשרות. ניסיתי שוב ושוב ובכל פעם כל מה שניסיתי נתן את אותה תוצאה מאכזבת על מסך הטלפון שלי: "אין גישה"!!!!!
בכל ארבעת הימים שלי בונציה לא יכולתי להוציא אף שיחה לאף מספר!!!!
אני מניחה שאין צורך לתאר את מפח הנפש שלי לנוכח המצב העגום. השארתי 3 ילדים קטנים בארץ ואין לי דרך ליצור עימם קשר!!!! נאלצתי לבזבז עשרות יורו על שיחות של דקות מועטות עם בני משפחתי!!

עם חזרתי לארץ, התקשרתי לאיש שירות של אורנג', ובשיחה זו נתברר לי כי בשדרוג האחרון שביצעתי למכשירי, נעלו בפני המכשיר שלי את האפשרות להוציא שיחות בחו"ל!!! זאת ללא כל הודעה מוקדמת, וללא כל הרשאה ממני!!מדוע ולמה???
הייתי בעבר בטורקיה ובפריז עם מכשירי אורנג' ושוחחתי חופשי ללא כל בעיה. ולפתע אני מגלה כי בעצם טעיתי כאשר חשבתי ששידרגתי מכשיר, ובעצם ירדתי ברמת שירות של המכשיר וזאת אף ללא ידיעתי. אני נאלצתי לגלות זאת בעיתוי הכי גרוע – כאשר נזקקתי לשירות ביותר.

אני מאוכזבת ביותר וכועסת ביותר. לא לזאת ציפיתי מחב' אורנג' עליה אני מנויה בנאמנות מיום הקמתה!!!!

עקב כך, הריני להודיעכם כי גמלה בליבי החלטה לעבור לחברה סלולרית מתחרה.
צר לי, אך אני רואה את המקרה בחומרה רבה.
לידיעתכם.
כספי + סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מילר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה