תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
שירות לקוחות טלפוני סניף בית העסק:
מכירת מוצר שאינו תקין .. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 11 חודשים שידרגתי למכשיר חדש מדגם נוקיה 6230 כשבוע אחרי שרכשתי את המכשיר החלפתי את המכשיר לחדש עקב תקלות מרובות כגון: נכבה ונידלק לבד, ניכבה ולא נידלק בכלל, עושה את זה באמצע שיחה, צילום וידיאו ותמונה, שיחות ניכנסות ניתקעות על הצג ולא ניתן לענות צריך להוציא את הבטריה כדי להפסיק, אני מתקשרת למס' מסויים שבמקרה גם הוא מתקשר אליה באותה הדקה אז קורה דבר כזה: מופיעה שיחה יוצאת שלי על הצג שכבר נותקה למס' הספציפי, שיחה נכנסת מאותו המס' וכשאני באה לענות אין קול ואין עונה המס' מחייג שוב אני עונה שומעים אחד את השני אך מופיעים לי 3 מס' על הצג כולם אותו הדבר וזה קורה גם לא רק אם אותם.
החליפו לי למכשיר חדש מהקופסא כבר 3 פעמיים וזאת הפעם הרביעית שמציעים לי לעשות את זה שוב, החליפו לי למכשיר "משופץ" כפי שהם קוראים לזה 3 פעמיים, עשו לי עידכוני גירסאות, החליפו כרטיס SIM, החלילפו כרטיס זיכרון, נתנו לי לעשות את כל מה שהם חושבים לנכון והכל עשיתי אחד לאחד, בנוסף לכול זה הסוכן מכירות של נוקים שהיה אצלנו הציע לי חב' ולא דיבר אמת לגבי אופן השימוש בה חב' צעירים או סטודנטים משהו כזה.
התקשרתי וביקשתי לדבר אם אחראי דיבר איתי אריאל בפעם הראשונה הסברתי לו מה הבעיה שהחב' שיחות שהציעו לי לא מתאימה לי והסוכן לא אמר לי שההנחות שאני מקבל הם על מס' אורנג' בלבד, והסברתי לו על הבעיה במכשיר שלי שנמשכת מאז שרכשתי אותו הוא הציע לי פתרונות לא כל כך טובים אבל הסכמתי כי הוא אמר שזה מה שמפסיק את הבעיות במכשיר החלפתי שוב כרטיס זיכרון וקיבלתי מכשיר חדש מהקופסא עד הבית עם שליח.
אבל לפני שהשליח הגיע גיליתי בעיה נוספת....
המזכרים שרושמים במערכת הממוחשבת של שירות לקוחות נימחקים מידי יום החל מחודש אוגוסט וככה הגעתי למרכז שירות כדי להחליף את המכשיר כפי שאריאל הבטיח עם מס' פניה מגיע לנציג הפרונטלי נותנת לו את מס' הפנייה והפרטים והוא אומר לי שלא מופיעה לו שום פניה כזאת מנסה שוב ושוב ואין כלום אמרתי טוב הסברתי שום בפעם המיליון את בעיה שלי בחוסר סובלנות והזכרתי את אריאל שהוא מנהל בקשרי לקוחות, הנציג הפרונטלי אומר לי בשיא חוצפתו שבי בצד ותנסי להשיג אותו חשבתי אולי יש להם איזה מכשיר טלפון בצד כדי שאני יתקשר שאלתי אומר לי לא תתקשרי מהמכשיר שלך ותנסי לתפוס אותו.
פה כבר ממש התעצבנתי חייג לשירות לקוחות בקשתי את אריאל והפתעה אף אחד לא שמע על אריאל, קמתי מהכיסא והלכתי החוצה בדרך הנציג רואה אותי הולכת ואמר לי: "חבל שלא תפסת אותו הייתי ממש שמח לעזור לך." אם הוא היה כל כך שמח לעזור הוא היה מנסה לתפוס אותו בעצמו, הרגשתי הכי מושפלת בעולם באותו היום.
אני כבר לבד הבנתי את הבעיה של המזכרים חברה חיצונית עשתה סקר לשירות הטלפוני של אורנג' ובזמנו ביקשה ממני אישור להשתמש במס' שלי הסכמתי, חיכיתי לטפסים שגיעו שאני יצטרך לחתום עליהם ושוב לא הגיעו שום טפסים אבל במס' שלי נעשה שימוש פה כבר ממש התעצבנתי התקשרתי לאחראית על הפרוייקט הזה בחברה ושאלתי אם משתמשים בקו שלי והיא גם היא התחילה לצרוח עלי שנתתי אישור להשתמש במס' וששולחים הודעות SMS לגבי זה שהמזכרים נימחקים ושצריך להודיע להם מתי אני באמת פונה ואני הסברתי לה בנחת שאני לא חתמתי על שום אישור להשתמש בקו שלי ולא קיבלתי שום SMS לגבי הנושא הזה ושתוריד את המס' שלי מידית משימוש כי זאת עילה לתביעה. אמרה בסדר מוציאה אותי.
באותו היום התקשרתי לשירות הלקוחות של אורנג' וביקשתי לדבר אם אחראי, יפעת מנהלת בכירה בקשר לקוחות חזרה אלי הסברתי לה מה קרה עם החברה החיצונית ועם אריאל והיא שלחה לי את המכשיר החדש הבית עם שליח בדיוק כמו שסיכמתי עם אריאל שאני יחליף בנקודת שירות הסברתי ליפעת שאני לא מוכנה לחזור לנקודת שירות שקרובה אלי בשנית ובגלל זה הגיע אלי שליח.
לגבי החב' שקיבלתי היא הציע לי חב' של 400 דק' ב 160 ש"ח והסכמתי נתנה לי ל 9 חוד' חב' SMS ב 9 אג' חינם, אוזניית אלחוטית, כרטיס זיכרון נוסף. אני הייתי מאושרת סוף, סוף מישהו שומע אותי.
אחרי יומיים המכשיר חזר לעשות בעיות שום התקשרתי למוקד שירות וביקשתי שיפעת תחזור אלי כי במס' שהיא נתנה לי להשיג אותה היא לא עונה וככה זה היה במשך חודש שאני משאירה לה הודעות והיא לא חוזרת עד שתפסתי נציג אחד מסכן צרחתי עליו ולא הייתי מוכנה לרדת מהקו עד שאני מדברת עם מנהל בסוף יפעת חזרה אלי.
כולי עצבנית מזה שאני מסתובבת 11 חוד' אם דגם של מכשיר שהוא דפוק ועדין ממשיכה לשלם על מוצר פגום הסברתי ליפעת שאני לא מעוניינת במכשיר הזה ושוב היא הציע לי להחליף אותו למכשיר חדש, חדש מהקופסא והסברתי לה שהחלפתי אותו כבר 6 פעמים או יותר כבר לא עומדת בקצב הספירה ואמרתי חד משמעית אני לא מעונייינת בדגם הזה אחרי ויכוחים והרבה דיבורים שכבר לא היה לי כוחות בשביל השיחה הזאת יפעת הציעה לי הנחה של 1000 ש"ח על כך מכשיר שאני ירצה לשדרג ועל המכשיר הקיים הנוקיה היא תביאי לי קיזוז בשיחות של 30 דק' זמן אוויר חינם אני צחקתי ואמרתי יש לי 400 דק' ב 160 ש"ח מה יעזור לי עוד 30 דק' אני לא מדברת מעל 400 דק' (כפי שיפעת אמרה לי כשהציע לי את החב') ויפעת עונה לי אני מסתכלת ב6 החוד' האחרונים ואת מדברת בסביבות ה 500 דק' הלסת התחתונה צנחה למטה ועמדתי על שלי ואמרתי לא הגיוני אני לא עוברת את ה 400 דק' היא אומרת לי אני רואה את זה מול הפנים שלי אז אני שואלת: "...אז למה לעזאזל הצעת לי את החב' של ה 400 דק'???!!!"
שתיקה שררה על הקו ובסוף היא פשוט אמרה "..זה מה שיש לי להציע לך!"
אמרתי תודה רבה ושלום.
ופה ניפרדו דרכינו וזה היה ב 21/2/06 השיחה האחרונה עם יפעת.
וגם כספי סוג הנזק :
פיצוי על תשלום עבור משכיר לא טוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת סופר על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי תבחר לממש את הצעתנו הייחודית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה