תלונות משרד מבקר המדינה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
משרד מבקר המדינה שם בית העסק:
אי מתן תשובה לפניות לשר השיכון נושא התלונה:
הראל חנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב= 15.7/05 פניתי לשר השיכון לאחר שפורסמה מודעה בשמו על כוונ משרדו לתת מלגות לסטודנטים+דיור ציבורי. הפניה נשלחה לאי מייל המופיע באתר הכנסת. לאחר שלא נעניתי פניתי שוב ב-26/8/05, גם פנייה זו לא נענתה. ב- 11/10/05 פניתי שוב- פנייה זו נמסרה ב- 13/10/05 וגם היא כמובן טרם נענתה. שאלותי - מדוע נדרש לממן החזקת קוי אינטרנט "לקשר עם הציבור" למי שאינו שומר עלן קשר. האם לא חלה חובה על משרד ממשלתי להשיב לפניות הציבור? אשמח להעביר אליכם את עותק הפניות וכן את אישור מסירת האי מייל אם תודיעו לי לאן להעבירן. בהערת אגב ברצוני לציין לטובה את משרד המדע והטכונולוגיה , פניה דומה לפני שבועיים לשר המדע והטכונולוגיה שנעשתה במהלך סוף שבוע בתוך חוה"מ סוכות, נענתה בתוך יום במייל אישי של השר שהפנה אותי לעוזר שלו וכן בשיחת טלפון שיזם העוזר ישירות אלי במהלך חול המועד עצמו.
מאחר ולא מצאתי את משרד השיכון ברשימת המוסדות מצאתי לנכון לפנות אליכם ולבקש שתעבירו את התלונה (אם אפשר) לשר עצמו - אני מייצגת עמותה המחלקת מלגות ליוצאי צבא וזקוקה לתשובה לשאלותי כדי לאפשר ליותר יוצאי היחידה לקבל מלגות
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובה לשאלותי בדבר הקריטריונים לחלוקת המלגות, פתרון נדרש :

משרד מבקר המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה