ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
משרד המשפטים |
שם בית העסק: |
כנפי נשרים 15, ירושלים |
כתובת: |
המתנה בלתי סבירה למתן שרות בסיסי |
נושא התלונה: |
יום שני 27 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יום שני בכל שבוע הינו היום היחיד בו מתקיימת קבלת קהל במשרדי רשם העמותות, בין השעות 13:00 ל-15:00 או 15:30.
הגעתי בשעה 13:50 לערך על מנת להגיש מסמך ולקבלך עליו חותמת "נתקבל".
ישבו בדלפקי קבלת קהל 4 פקידים : 3 נשים וגבר אחד אך בפועל פקידה אחת בלבד קבלה קהל! שלשת האחרים ענו לטלפונים.
הפקידה שקבלה את הקהל קבלה גם את אלה שרק רצו להגיש חומר וגם את אלה שהטיפול בהם ארך כרבע שעה, כולל הזמנת תיק....
למרות בקשות חוזרות ונישנות של הממתינים, אף אחד מהפקידים האחרים לא היו מוכנים להטביע את החותמת המיוחלת על גבי המסמכים!
לאחר המתנה של 55 דקות, הציע סוף סוף הפקיד לקבל חומר להגשה ואחרי בילוי של שעה במשרדי רשם העמותות, יכולתילפנות לעיסוקי האחרים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להציב. כמו במשרדי ממשלה רבים, פקיד שיטפל בקבלת חומ |
פתרון נדרש : |
|
|