תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור ירושלים איזור:
משרד המשפטים שם בית העסק:
כנפי נשרים 15, ירושלים כתובת:
המתנה בלתי סבירה למתן שרות בסיסי נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יום שני בכל שבוע הינו היום היחיד בו מתקיימת קבלת קהל במשרדי רשם העמותות, בין השעות 13:00 ל-15:00 או 15:30.
הגעתי בשעה 13:50 לערך על מנת להגיש מסמך ולקבלך עליו חותמת "נתקבל".
ישבו בדלפקי קבלת קהל 4 פקידים : 3 נשים וגבר אחד אך בפועל פקידה אחת בלבד קבלה קהל! שלשת האחרים ענו לטלפונים.
הפקידה שקבלה את הקהל קבלה גם את אלה שרק רצו להגיש חומר וגם את אלה שהטיפול בהם ארך כרבע שעה, כולל הזמנת תיק....
למרות בקשות חוזרות ונישנות של הממתינים, אף אחד מהפקידים האחרים לא היו מוכנים להטביע את החותמת המיוחלת על גבי המסמכים!
לאחר המתנה של 55 דקות, הציע סוף סוף הפקיד לקבל חומר להגשה ואחרי בילוי של שעה במשרדי רשם העמותות, יכולתילפנות לעיסוקי האחרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להציב. כמו במשרדי ממשלה רבים, פקיד שיטפל בקבלת חומ פתרון נדרש :

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
הנושא יבדק ותשלח תשובה. תגובה:
כפי שצויין לעיל, לאחר בחינת הנושא תשלח תשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה