תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור חיפה איזור:
מנויים ידיעות אחרונות שם בית העסק:
הפסקת מנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אנחנו מנויים ותיקים על העתון "ידיעות אחרונות". לפני מספר חודשים התלוננו על מחירו הגבוה של המנוי והמחיר הורד ל"מחיר מבצע". להורדה במחיר לא נתלוותה כל הגבלה או כל תנאי. אני מדגישה גם כי לא חתמנו על כל מסמך .
לפני כשבוע הודענו למחלקת המנויים של העיתון כי החלטנו להפסיק את המנוי. הסיבה היתה שאין אנו יכולים לעמוד בכמות הנייר המצטברת בבית. מרגע שהבענו את רצוננו להפסיק את המנוי החל מחול שדים. העבירו אותנו למחלקת השרות משם התקשרו אלינו רק כעבור 3 ימים. החל ויכוח חריף שבמהלכו נאמר לנו כי איננו יכולים לבטל את המנוי כל עוד אנחנו בתקופת מבצע שעודנו תקף למשך שנה עד למרץ 2007. משעמדנו על דעתנו כי מנוי וגמור עמנו להפסיק את המנוי, הועברנו למנהל שהתקשר לאחר יומיים. גם הוא אמר שהתחייבנו להמשיך במנוי לפחות עד לסיום המבצע ואם איננו עומדים בזה הרי שעלינו לשלם את ההפרש בין מחיר המנוי ובין מחיר העתון במשך כל התקופה שבה קיבלנו הנחה, דבר שלדבריו מסתכם בכ- 500 ש"ח.
אנחנו מוחים בזאת על האגרסיביות שבה התנהלו הדברים מרגע שהודענו על רצוננו להפסיק את המנוי.
אנו דורשים בזאת לקבל את הפסקת המנוי ללא כל תנאים וללא כל תשלום נוסף.
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת המנוי לאלתר ללא כל תשלום נוסף פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
אני מודה ללקוח על פנייתו. יצרתי קשר טלפוני עם מר ברנע על מנת לשמוע באופן ישיר את דבריו. בהתאם לנהלי "ידיעות מנויים" - כלל המבצעים שאנו מציעים כרוכים בתקופת התחייבות. על אף האמור, אנו בודקים את הדברים עד למציאת פיתרון שיהיה לשביעות רצונו של הלקוח. בכבוד רב, נעה באסל אחראית פניות הציבור תגובה:
ראה תשובתי לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה