תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השפלה איזור:
סקאל שם בית העסק:
פאור סנטר נס ציונה כתובת:
נס ציונה סניף בית העסק:
נעליים לא תקינות נושא התלונה:
עובד דוד שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי נעלי טימברלנד במחיר של 487 (במבצע 25% הנחה ) מחנות סקאל ספורט בנס ציונה . בהגיעי הביתה גיליתי כי הנעליים שרכשתי/ קיבלתי אינן תואמות את הנעל שמוצבת בחלון התצוגה וקיים שוני מהותי ביניהן. (הלשונית בנעל שקיבלתי אינה מחוברת לדפנות כמו בדוגמה שראיתי ואותה ביקשתי).
למחרת חזרתי לחנות והסברתי הבעיה הם רשמו אותי והבטיחו להזמין עבורי את הדגם כמו בתצוגה . מאז עברו כבר יותר מחודשיים אומנם קיבלתי זיכוי על הסכום ששילמתי אך איני מבקש להישאר עם הזיכוי הנני מבקש את כספי חזרה או את הנעל כפי שהוצגה בחלון הראווה . לימור המנהלת האיזורית מודעת לבעיה ונראה לי שהחנות עומדת בפני סגירה ואין איש מסוגל / יכול או רוצה לסייע לי בברכה ותודה דודי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על התשלום ששילמתי ללא תמורה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה יצרנו קשר מיידי עם מר עובד דוד. בהתאם לבקשתו, סופקו לו הנעליים מהדגם המבוקש . בנוסף, נשלח בימים אלה למר עובד דוד תווי רכישה בסך של 100 ש"ח הניתנים למימוש בחנויות סקאל.הנושא הסתייםלשביעות רצונו. תגובה:
אספקת הנעליים המבוקשות ופיצוי בתווי רכישה בסך 100 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה