שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Orange (אורנג') |
שם בית העסק: |
אי קליטה בכל האזורים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום!
אני וחברי רכשו שני פלאפונים מסוג מוטורולה e1000 בקניון שער ראשון. בזמן הרכישה נאמר לנו שאנו מקבלים אחראיות למשך שנה מאורנג'.
נתקלתי מספר פעמים בבעיות קליטה למרות שהפלאפון מראה שהוא זמין. (בעיה שישנה בשני הפלאפונים (0542027025, 0542027425). לאחר מספר פעמים שפספסתי את העבודה בגלל הפלאפון ולאחר שפיספסתי המון שיחות חשובות. ניגשתי למרכז השרות בוולפסון. שם קיבלתי שרות, החליפו לי את החלקים בפלאפון, אך זה לא עזר. התקשרתי מספר פעמים לאחר מכן למוקד השרות, ניסו לעזור לי, אך הכל היה לשווא ושלחו אותי למרכז של וולפסון כדי שיתקנו לי או יחליפו לי את שני המכשירים. (למרות שהנציג כבר ידע שאינני יכולה לגשת לוולפסון על מנת לתקן את המכשיר- שזה נודע לי רק בסוף).לפני שבועיים בערך הייתי שוב במרכז השרות של וולפסון, שם כבר קיבלתי שרות גרוע מנציג בשם שלומי!!!!
נאמר לי ע"י שלומי שאינני יכולה לקבל שרות באורנג' משום שיש לי אחראיות של מוטורולה, למרות שבעבר כבר קיבלתי שרות טכני מאורנג'. כשאני רכשתי את הפלאפון נאמר לי שיש לי אחראיות מאורנג', לא ממוטורולה. בנוסף, נאמר לי על ידי שלומי שאם אני רוצה יש באפשרותי להתנתק.
אינני מוכנה להישאר עם פלאפון זה, הבעיה אינה נפתרת. ברצוני להחליף את המכשיר (אך לא לשדרג בתוספת כסף). אינני מוכנה לגשת למרכז של מוטורולה, קניתי את שני המכשירים באורנג' ולא במוטורולה.
את התשלום החודשי אני מקבלת מאורנג' אז למה אני לא יכולה לקבל שרות טכני מאורנג'?..
|
כספי, |
סוג הנזק : |
|
|