תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
העלמת מידע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלוש חודשים החלפתי מכשיר בנקודת שירות והנציגה ברוב טובה שיכנעה אותי להחליף גם מסלול, למרות התנגדותי להתחייבות לתשלום קבוע.

התנאים נשמעו מפתים:
200 דקות חינם בתשלום של 59 שקלים לחודש בלבד.
ומתי שארצה לבטל תמיד אוכל לחסום שיחות יוצאות ואז הקו יוותר אצלי
בלי שאצטרך לשלם פרוטה כל חודש.

הסכמתי.
אך חשבונות הטלפון במקום להצטמק טפחו וטפחו.
נורה אדומה נדלקה אצלי.

היום התברר לי שהדקות מחולקות, 100 דקות בין סופי שבוע ו100 דקות בסוף שבוע.
היות שאני שומר שבת מתברר שיש לי רק 100 דקות!
הנציגה ראתה שאני בעל חזות דתית ובכל אופן לא אמרה מילה על כך והציגה את ה200 דקות כבכל החודש מבלי לחלק.
נוסף על כך פתאום מתברר לי שרק כשאני מנתק את הקו, אני לא משלם תשלום חודשי, במידה ואני רוצה לשמור את המספר ולנתק רק שיחות יוצאות, אני עדיין אצטרך לשלם.
דבר שלישי העניקו לי שירותי גלישה בלי להודיע בכלל, וחייבו אותי בכל חודש בתשלום!
(רק לאחר שגילתי את זה הנציג נתן לי זיכוי לחודש.)

לטיפולכם המיידי!
כספי סוג הנזק :
תעמדו בהתחיבויות שלכם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה