תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ניופאן שם בית העסק:
ראשלצ" סניף בית העסק:
זילזול וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעיה שקימת בפלזמות החדשות של טושיבה 42"

בנוגע לשקעים במסגרת לכמה דגמים והכחשה מצד היבואן כי זה בעיה ידוע ולא כך
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר לאלתר או ביטול עיסקה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על פנייתו של הלקוח, אשר נבחנה על ידנו בקפידה. חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, אישרנו בפני הלקוח כי המוצר שברשותו, יוחלף על ידנו במוצר חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה