תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
קניון רמת גן כתובת:
מכשיר סמסונג 522 בעיות קליטה והוצאת שיחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תקופה קצרה מיום הקנייה החלו ביות במכשיר שחזרו עליהם גם לאחר תיקון המכשיר והחלפתו ,ולמרות שתוקן כל פעם מחדש יצא ונמצא לא תקין מהמעבדה ופעם אחת עדיין בסלקום לאחר "שתוקן" כבה המכשיר ולא נדלק יותר.גם כיום כשאני מנסה להוציא שיחה מופיע לי במרבית הפעמים "שיחה הסתיימה" ובמרבית הפעמים אני לא זמין באיזור שיש בו קליטה לפי מכשירים אחרים ונמצא "באין שירות" מסתבר שזו תקלה שישנה גם אצל אחרים ולכן אני פונה לכל מי שיש ברשותו מכשיר זהה ודרככם לסלקום למצוא פיתרון גורף לכולם.החלפת המכשיר ופיצוי למי שסבל וסובל מהמכשיר.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשירים ופיצוי כספי על ההתנתקיות וחוסר הזמי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור ס שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר זיידמן באמצעות אתר תלונה, שוחחו עימו נציגי חברתנו. מטעמי חיסיון לקוח, לא נוכל לפרט את אופן הטיפול. בברכה, סלקום ישראל בע"מ תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה