תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
שופרסל שם בית העסק:
רח' האורגים כתובת:
באר-שבע סניף בית העסק:
סחורה לא טריה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותקיה בסופר סל/היפרכל/ שופרסל דיל (שהחליף כבר כמה פעמים שמות ולכן אנני בטוחה שמיניתי את כולם). בזמן האחרון עבר הסניף שיפוצים ועקב כך הועברו סחורות ממקרר אחד למשנהו. כנראה שהסחורה הוחזקה לזמן מה מחוץ למקרר בכל מקרה גילינו בשר קפוא טחון כשהוא לא קפוא ומנהל המחלקה סיפר שהיתה תקלה במקרר ושהבשר יוקפא תוך זמן קצר. הרי ידוע שאסור בהחלט להקפיא שנית מוצרי בשר שהופשרו. נמנענו מלקנות את הבשר ופנינו לקופאית הראשית מאחר והמנהל לא היה באותו זמן בסניף.
בגבינות קנינו גבינה תבור בקופסה שעולה בערך 21 ש"ח אך בהגיענו הביתה גילינו שהגבינה מקולקלת ועלינו לזרוק אותה (זו כבר פעם שלישית שזה קורה לנו, באותו הסניף, וסברנו שבגלל השיפוצים אולי קרתה תקלה אך הפעם כבר נגמרו השיפוצים...)לא החזרנו לסניף מפני שאנו לא גרים קרוב (גרים בעומר).
תמיד נהננו מקניות במקום הזה אך לאחרונה הכל מתדרדר.
לבדוק את הסחורה שבקירור כדי למנוע נזק בריאותי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ואנו מודים לגברת נהון על הפנייה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה